Televízia seriálom vyplnila slot v slabšom reklamnom období počas januára a februára. Od marca sa začala jarná časť televíznej sezóny a úplne novou vysielacou štruktúrou plnou premiér. Najhorší týždeň môjho života má však garantovanú druhú sériu, ktorá zmapuje životy hlavných postáv v čase, keď sa stanú prvýkrát rodičmi.
Seriál sa s divákmi rozlúčil s najnižšou sledovanosťou vôbec, avšak priemerný výsledok celej prvej série je vysoko nadpriemerný vďaka prvým piatim epizód. Ostatné tri už zaznamenali pokles.
Poslednú časť si pozrelo 341-tisíc divákov, čo je doteraz najmenej. V komerčnej cieľovke to bola 7,7% sledovanosť s trhovým podielom 19,4%. Priemerne, všetkých osem častí, sa dosiahla až 9,1% sledovanosť, v komerčnej cieľovke 12 – 54, s trhovým podielom viac ako 22%. Tento výkon robí zo seriálu Najhorší týždeň môjho života mimoriadne úspešný projekt. Vyústenie do druhej série je teda logickým krokom.
Počnúc štvrtkom strieda túto komédiu iná. Do vysielania sa vracia Horná Dolná s premiérovými epizódami. Markíza vyplní touto humornou stálicou celý štvrtkový prime-time. Budú sa opäť vysielať dve časti, prvá bude premiérová, nasledovať bude repríza.