Najhorší týždeň môjho života v cieľovej skupine 12 – 54 dosahuje naďalej výborný rating 9,1% a trhový podiel 22%. V celkovom publiku už to nie je také ružové. Konkurenčné programy v rovnakej cieľovej skupine zaostali, seriál Nový život zaznamenal na Jojke podiel na trhu 12,8% a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 6,9%. Tretiu premiérovú epizódu minulý štvrtok sledovalo 418-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Vôbec po prvýkrát Najhorší týždeň sa výrazne prepadol pod 500-tisícovú hranicu. Pre porovnanie, prvá epizóda dosiahla sledovanosť na úrovni 12% a nadpriemerný trhový podiel 27,1%. Celkovo pri obrazovkách sedelo 562-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Druhá epizóda získala rating 9,7% a nadpriemerný trhový podiel 24,3%. Pri obrazovkách sedelo 504-tisíc divákov. V priebehu dvoch týždňov tak nový komediálny seriál prišiel o viac ako 140-tisíc divákov v celkovom publiku.
V skvelej kondícii sú stále Oteckovia, ktorí sa v polovici januára vrátili na obrazovky Markízy s premiérovými epizódami. Takto pred týždňom zaznamenali v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenal nadpriemerný rating 9,4% ako aj trhový podiel 29,5%. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 447-tisíc divákov starších ako 12 rokov.