Jojka stavila opäť na niečo nevšedné a divákom ponúkla pohľad na nesúrodú ústrednú dvojicu hrdinov – človeka a psa. Navyše pes Bodka rozpráva a jeho pán mu rozumie. Začína sa tak kolotoč vtipných, aj menej vtipných dialógov založených na rozdielnom vnímaní dvoch svetov.
Seriál Bodka sa dočkal veľmi silného promovania, snáď jedného z najväčších vôbec. Jojka postavila vianočnú kampaň práve na svojej januárovej novinke. Dobre premyslený krok, keď divákom pripomínala seriál v čase, keď sa najviac pozerá televízia jej priniesol nadpriemernú sledovanosť.
Treba však pripočítať aj fakt, že aktuálne protiepidemiologické opatrenia majú na výsledky tiež svoju zásluhu. Diváci zavretí doma a dlhé zimné večery, zákaz stretávania sa, nedávajú veľa možností, ako tráviť sobotný večer.
Skvelý výkon!
Diváci boli na nový seriál naozaj zvedaví, aj napriek rečníckej otázke, ktorú sme položili v nadpise našej recenzie. Jojka sa v domácnostiach rozhodne nevypínala. Prvú epizódu celkovo sledovalo až 517-tisíc divákov. V cieľovke 12 – 54 uhrala až 9,4% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 21,5%. V cieľovke 12+ bol výkon seriálu ešte lepší, získal 11,1% sledovanosť a 20,9% podiel na trhu, pričom mal dosah až na 735-tisíc divákov.
Avšak pri porovnaní oboch januárových seriálov. Ten markizácky napokon vyhral. Vo štvrtok si ho pozrelo 576-tisíc divákov.