Inkognito je najdlhšie vysielanou zábavnou reláciou Jojky, celkovo sa vysiela 16 rokov, s výnimkou jednej prestávky vo vysielaní. Na obrazovky sa vrátilo ešte v roku 2015 a odvtedy patrí k neodmysliteľnej súčasti programovej štruktúry. V pondelok čakal štvoricu hádačov v zložení Michal Hudák, Marián Čekovský, Maroš Kramár a Jozef Vajda poriadny rébus. Prezidentka Zuzana Čaputová prijala pozvanie ako špeciálny tajný hosť.
O zábavné reakcie nebola núdza, najviac perlil Maroš Kramár, ktorého miatli obrovské ovácie publika po príchode prestížneho hosťa.
Jojke vzácna návšteva priniesla extrémne rekordy v sledovanosti a konečne porazila Markízu v odvekom súboji so Susedmi. Po prvýkrát bolo Inkognito jednotkou nielen v skupine 12+, v ktorej každý týždeň boduje, ale uchmatlo si pozíciu aj v strategickej skupine 12 – 54.
Celkovo si zábavnú šou pozrelo v skupine 12+ neuveriteľných 898-tisíc divákov. Pasáž, v ktorej účinkovala Zuzana Čaputová získala pozornosť až 1.053 milióna divákov. Celkovo Inkognito zasiahlo až 1 292 000 divákov!(Reach tri minúty bez prerušenia.) Ide o najlepší výkon relácie v celej jej histórii vysielania.
V rámci univerzálneho publika zaznamenalo až 19.3 % sledovanosť a 39.4 % podiel na trhu, čo je tento rok najvyšší výkon spomedzi všetkých komerčných programov slovenských televízií. V obchodne relevantnej cieľovke 12 – 54 relácia uhrala až 13.8% sledovanosť s trhovým podielom 36.3%.

S týmto výsledkom si Inkognito získalo titul najsledovanejšieho programu roka 2019 mimo prenosov a publicistiky spojenej s Majstrovstvami sveta v hokeji. Šou prekonala výkonom aj Noviny TV JOJ, Najlepšie počasie a Česko Slovensko má talent, teda programy, ktoré túto jeseň patria stabilne medzi najsledovanejšie relácie a dosahujú vysoko nadpriemerné výsledky. A navyše konečne si môže pripísať historický míľník, keď zábavná relácia dominuje v oboch cieľovkách a porazila aj Susedov.
Tí na Markíze, aj napriek obrovskej konkurencii neprepadli na svoje minimá. Celková sledovanosť išla dole o necelých 100-tisíc divákov v porovnaní s minulým týždňom. Ďalšiu premiérovú epizódu si pustilo v skupine 12+ 373-tisíc divákov. V skupine 12 – 54 uhrala 8% sledovanosť, čo je bežný výkon sitkomu.