Oba formáty patria k absolútnym stáliciam komerčných staníc a dlhodobo spolu bojujú o prvenstvo. Kým Susedia držia kartu jednotky na trhu v dôležitej obchodnej skupine 12 – 54, Inkognito kraľuje v skupine 12+. Posledné týždne však zábavná šou na Jojke získala nových divákov a čoraz častejšie sa približovala k Susedom, tým sa ťažšie stieral rozdiel.
Minulý pondelok už išlo iba o stotiny percent. Inkognito si okrem slušného počtu divákov v celkovom publiku takmer uchmatlo aj prvenstvo ešte stále v nedosiahnuteľnej skupine 12 – 54. V skupine 12+ si k Inkognito sadlo až 516-tisíc divákov, šou sa tak stabilizovala nad polmiliónovou hranicou a pravidelne už pod ňu neklesá. V obchodne relevantnej skupine 12 – 54 nastala zaujímavejšia situácia, výkon relácie sa zvýšil na 8.1% s trhovým podielom 22.6%.
Susedia sa po minulom týždni musia obávať o svoj titul jednotky v tejto skupine. Deviata epizóda uhrala 8.3% sledovanosť s trhovým podielom 22.8%. Stačilo len 0.2%, aby Jojka po nekonečnom preteku prekonala Markízu. Celkovo si Susedov pozrelo 402-tisíc divákov.
Najviac sa Inkognito Susedom v rámci aktuálnej sezóny priblížilo začiatkom októbra. Vtedy Susedia síce získali svoj druhý najlepší výkon aktuálnej siedmej sezóny na úrovni 9.2% s podielom 25.5%. Inkognito delilo od víťazstva len kúsok. Relácia získala 8.8% sledovanosť a 24.9% trhový podiel.