Jojka ponúkla počas minulého týždňa rovno dve epizódy z novinky Delukse. Seriál má celkovo 16 častí, v ktorých hosťujú desiatky hercov v epizódnych úlohách, pričom každá epizóda je samostatným príbehom. Stanica si týmto krokom pomohla a vyplnila celé okno v hlavnom vysielacom čase. Na seriál o luxusnom hoteli, v ktorom každý rád býva, ale nerád by tu niekto pracoval bolo zvedavé značné publikum a vybojoval si prvé miesto v sledovanosti.
Markíza, pred týždňom, vrátila so vysielania, po dvojročnej pauze, šou o chudnutí Extrémne premeny, tie si počas prvej série získali značnú popularitu a televízia sa rozhodla pokračovať v produkcii tejto mimoriadne nákladnej a časovo náročnej relácie, ktorú nie je možné uvádzať každý rok. Tentokrát sa však musela pokloniť Jojke, keďže slovenskí diváci boli viac zvedaví na bláznivý komediálny seriál.
Extrémne premeny štartovali s 6.3% sledovanosťou a trhovým podielom na úrovni 20.6 percenta v rámci obchodne relevantnej cieľovky 12 – 54. Ide o medzisezónny pokles približne o dve až tri percentá. V tejto sledovanej skupine Delukse zvíťazilo len o jednu desatinu percenta.
Iná situácia bola v širšej cieľovej skupine 12+. Tu Delukse jasne dominovalo. Celkovo si štart seriálu pozrelo 384-tisíc divákov, čo je o 100-tisíc viac ako dosiahli konkurenčné Extrémne premeny. Táto hodnota znamená pre Jojku zisk 8.4% sledovanosti a 19,5-percentného trhového podielu. Konkurencia získala 15.5% trhový podiel.
VIDEO: POZRITE SI PREMENY GABRIELY MARCINKOVEJ
Delukse bolo dokonca najsledovanejším nespravodajským programom, seriál preskočil aj podvečerných Oteckov.