Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Do tretice všetko dobré? Jojka vracia do vysielania Prázdniny

Už v utorok 5. marca televízia JOJ opäť vsadí na seriál, ktorý počas predchádzajúcich sezón valcoval rebríčky sledovanosti. Zopakujú Prázdniny svoj úspech ešte raz?

27.02.2019 07:00
debata
Tretia séria Prázdnin sa divákom predstaví v... Foto: TV JOJ
seriál prázdniny, prázdniny, 3. séria, Tretia séria Prázdnin sa divákom predstaví v utorok 5. marca na Jojke.

Seriál sa vracia do vysielania presne po roku. Televízia nabieha na vysielaciu štruktúru, ktorá jej pred časom priniesla slušné čísla sledovanosti a pokloniť sa musela aj konkurencia. Druhá séria Prázdnin sa dokonca vysielala dvakrát do týždňa, vždy v stredu a piatok.

Ich stredajšie a piatkove výkony dokázali okresať výkony konkurenčnej Chart Show s Adelou a aj Milenky, ktoré od začiatku ťahali oproti Prázdninám výrazne za kratší koniec. Prvá epizóda druhej série si vybojovala až 27.3% podiel na trhu, čím takmer zopakovala čísla z úvodnej série. Celkovo si premiéru pozrelo 476-tisíc Slovákov.

Prvá séria mala priemernú sledovanosť 10.9%, pri trhovom podiele 29.6% a Prázdniny sa stali najsledovanejším seriálom prvých troch mesiacov uplynulého roka. Tohtoročné pokračovanie patrí medzi najúspešnejšie projekty úvodných mesiacov roka 2018 a televízia potvrdila vznik tretej série a na Vianoce sa diváci dočkajú aj špeciálnej zimnej epizódy.

Zaujímavosťou vývoja sledovanosti bol aj fakt, že piatkove epizódy sa javili ako silnejšie oproti strede. Prázdniny sa dokázali vyšvihnúť až na 11.1% rating a trhový podiel 29.4%. Jojka si vybojovala veľmi slušný výsledok s 545-tisícmi divákov. Oproti predošlému piatku si poriadne polepšili. Vtedy dosiahli 9.2% rating a 26.3% trhový podiel.

Milenky boli v konkurencii Prázdnin vždy dvojkou na trhu. Pilotná epizóda nového seriálu dosiahla síce nadpriemerný rating 9.2% a trhový podiel 24.2%. Celkovo si ich pozrelo 495-tisíc divákov. Prázdniny majú za sebou aj pády a najslabšie výkony za dve série. Z 11% ratingu klesli na 8.3%, išlo o najslabší výkon seriálu. Pozrelo si ho 421-tisíc Slovákov.

Záver druhej série sa Jojke napokon vydaril. Desiatu epizódu videlo 447-tisíc Slovákov. V skupine 12+ dosiahli 21.7% trhový podiel. Zaujímavejšie čísla uhrali v strategickej skupine 12–54, tam ich sledovalo 289-tisíc divákov pri trhovom podiele 26.3%. Tento formát je pre Jojku zárukou stabilne nadpriemerných výkonov.

Prázdniny sú veľkou istotou Jojky, od tretej série sa očakáva, že opäť do tretice sa úspech zopakuje. Najmä aj kvôli tomu, že posledný rok výkon jojkárskych seriálov klesal a neobjavil sa jednoznačný hit, ktorý by dokázal konkurovať Oteckom, Susedom, Sestričkám.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #prázdniny #televízia JOJ #oseriáloch