Úsmevné príbehy okolo Tiny Rojkovej (Kristína Tormová) týždeň čo týždeň uvádzala Jojka počas stried a to rovno v dvojitom nasadení. Televízii sa tak darilo konkurovať Markíze, kde v septembri márne bojovala kvíz šou Dobre vedieť. Lenže aj týmto časmo je koniec a návrat avizuje Chart show s Adelou, ktorá síce počas jari dosahovala horko-ťažko priemery televízie, ale stále sa žlto-modrej televízií oplatí staviť na tvár najlepšej moderátorky na Slovensku. Bude preto zaujímavé sledovať, keď sa tieto dva programy stretnú.
Jojka už v septembri začala robiť výrazné zmeny v nastavení programu, ktoré sa dotknú aj októbra. Počas druhého septembrového týždňa sa na obrazovky, po dlhšej prestávke vo vysielaní, vrátili Naši so 4. sériou. Seriál, ktorý pred časom valcoval rebríčky sledovanosti, prekvapujúco, pohorel a to veľmi nepekne. Oproti predchádzajúcim sériám išlo až o polovičný pád. Jojka neváhala a po prvej epizóde sa Rodinovci rýchlo odpratali z obrazoviek. V konkurencii Sestričiek, ktoré si získavajú čoraz väčšiu divácku základňu, nevedeli konkurovať.
Televízia im musela nájsť nový vysielací slot a ponúknuť novú sériu ešte raz, keďže aktuálne sa nakrúca aj piate pokračovanie. Nikto nemôže riskovať, že pripravované epizódy zostanú neodvysielané a bez záujmu divákov.
Nové vysielacie okno sa predsalen našlo a to ešte počas tejto jesene. Pôvodne sa špekulovalo o tom, že si Naši spravia dlhšiu prestávku a predstavia sa divákov počas zimy, keď sa skončí väčšina ťahákov jesene a konkurencia bude slabšia.
Nakoniec sa seriál vráti do svojho pôvodného slotu, kde sa roky vysielal a to boli stredy, ktoré má teraz obsadené Som mama. Aj napriek tomu, že práve tento seriál prináša Jojke ako takú útechu a seriálovú istotu. Počnúc tohtotýždňovou stredou sa zmení nasadenie. Diváci sa musia zmieriť s tým, že už neuvidia dve epizódy ako doteraz, ale len jednu.
Po Som mama napochodujú do programu, opäť, Naši a skúsia šťastie s diváckou priazňou ešte raz a dúfajú, že im Som mama pomôže s nábehovou krivkou.
Aj počas minulého týždňa sa úsmevnej komédii opäť zadarilo. Stabilne si nové epizódy pripisujú trhový podiel okolo hranice 20%. Nebolo to výnimkou ani počas minulej stredy. Obe odvysielané epizódy uhrali 19% na trhu. Zredukovanie vysielania ušetrí Jojke nové epizódy, pričom sa už nakrúca aj druhá séria. Otázkou zostáva, či túto zmenu ocenia aj diváci, v tomto prípade väčšinou diváčky.