Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Oteckovia úspešne spustili novú sériu, konkurenciu rozdrvili na prach

V pondelok sa po letnej prestávke vrátil aj mimoriadne obľúbený denný seriál Markízy - Oteckovia. Diváci sa ich nevedeli dočkať, dôkazom je sledovanosť, ktorá - ako inak - vystrelila do výšin.

07.09.2018 07:00
oteckovia, fašiang, kobielsky, tuma, deák, Foto:
Oteckovia majú za sebou nielen úspešnú premiéru druhej série, ale bodovali aj počas celého týždňa.
debata (4)

Oteckovia sú jednoducho fenomén, ktorý sa na Slovensku vyskytne veľmi ojedinele. Seriál bol od začiatku mimoriadne úspešný a s pribúdajúcimi mesiacmi sledovanosť ešte viac rástla a neraz trhala extrémne rekordy.

Markíza prvú sériu natiahla z pôvodných 80 častí až na 110, ani to sa neodrazilo na odlive divákov, ako to bolo pri Susedoch. Oteckovia majú stabilnú a vernú divácku základňu a ani na jar neklesli premiérové epizódy pod 30% podiel na trhu.

Seriál sa pobral na letný oddych už začiatkom júna, teda skôr ako napríklad komediálni Susedia a hoci diváci počas leta dávali jasne najavo, že s dlhou prestávkou nesúhlasia, museli sa danej situácii prispôsobiť. Malá nádej im zahorela počas augusta, keď sa začalo hovoriť o tom, že by sa štvorica oteckov mohla vrátiť už koncom augusta, vzhľadom nato, že Markíza má predtočených pomerne značný počet epizód.

Skorší štart by seriálu teda nezaškodil. Nakoniec sa táto správa nepotvrdila a televízia spustila novú sezónu v štandardnom termíne a teda začiatkom septembra.

Zvedavosť divákov bola naozaj veľká a premiéru druhej série si pozrelo celkovo 414-tisíc Slovákov s trhovým podielom 31.8%. Ešte lepší výsledok dosiahli v komerčnej cieľovke 12–54, kde sa trhový podiel vyšplhal až na 38.8%, čím len tesne minul magickú hranicu 40% podielu, ktorý sa neraz seriálu podarilo prekonať. V tejto cieľovke si seriál pozrelo 267-tisíc divákov.

Pred Oteckami sa musela skloniť aj konkurencia, ktorú rozdrvili. Na Jojke sa trápi, nie tak nákladná cooking šou, Moja mama varí lepšie ako tvoja. Tú si pustilo 60-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (podiel 9%). V 12+ to bolo potom 143-tisíc divákov (11,2 %).

Stredajšia epizóda bola dokonca sledovanejšia ako večerný program a trhový podiel bol takmer na 40% úrovni. Oteckovia sú ešte silnejší ako počas prvej série.

Postavy zo seriálu Oteckovia Fotogaléria - 12 fotiek Všetky fotky
Vladimír Kobielsky a Natália Puklušová v...

© Autorské práva vyhradené

4 debata chyba
Viac na túto tému: #oseriáloch #Oteckovia #televízia Markíza