Markizácka dráma o štyroch nerozlučných priateľkách sa už niekoľko týždňov motá v blúdnom kruhu. Svojim výkonom seriál dokáže vybojovať prvenstvo v dôležitej komerčnej cieľovke 12–54, v ktorej konkurencia prepadáva. Iná situácia je v skupine 12+, kde konkurencia drví Milenky a sú trojkou na trhu.
Celkový počet divákov nie je ničím prelomový. Pozitívnou správou v tejto situácii je fakt, že Milenky dosahujú stabilné výkony a je očividné, že si našli svoju pevnú divácku základňu. Markíza o ich ďalšom osude stále mlčí, pričom práve táto naročnejšia produkcia je jednou z mála, do ktorej sa oplatí investovať aj v budúcnosti a láka mladších divákov. S týmto statusom sa môže pochváliť len máloktorý slovenský seriál. Väčšinu z nich, spravidla, vždy potiahli k vyšším výkonom starší diváci v kategórii 12+.
Minulotýždňovú epizódu si celkovo pozrelo 315-tisíc Slovákov, tu Milenky predbehla Jojka so svojou šou Všetko čo mám rád, ale aj šou RTVS Čo ja viem. Jojka prekročila hranicu 415-tisícov divákov, RTVS atakovala takmer 500-tisícovú hranicu.
V strategickej skupine 12–54 seriál Markízy uhral 20.4% podiel na trhu, RTVS atakovala 18% podiel a Jojka ťahala na kratší koniec s 16.5% podielom. V podstate sa zopakovala situácia spred dvoch týždňov, keď si televízne programy zhodne rozdelili divákov. V prípade Mileniek je to však míľník, práve v tom čase sa definitívne prepadli pod 400-tisícovú hranicu, ktorej sa pevne držali od svojho začiatku.
Divákov čakajú už len dve premiérové epizódy.