Seriál sa vrátil po polroku odkladov do vysielania len minulý týždeň. Televízia zreprízovala prvú epizódu, ktorá sa odvysielala aj v novembri, následne nabehli premiérové epizódy. Vtedy reštart mierne zaskočil vlažným prijatím.
V komerčnej cieľovke si reštart pozrelo 169-tisíc Slovákov, pričom len o pár tisíc prekonal konkurečnú šou o chudnutí na Markíze, ktorú sledovalo 166-tisíc divákov. Trhový podiel Za sklom bol na úrovni 15.4%, v skupine 12+ už Jojka mala výraznejší náskok a kriminálka sa vyšvihla na úroveň 329-tisíc divákov (podiel 16%).
V stredu večer pokračovalo vysielanie druhou epizódou, ktorá uhrala takmer rovnaké výsledky ako prvá časť a výkon seriálu bol porovnateľný s novembrom, keď sa náhle pratal z vysielania. Oficiálne stanovisko televízie vtedy hovorilo, že chce nájsť seriálu vhodnejší vysielací čas.
Tento týždeň bol však pre Za sklom oveľa úspešnejší a diváci si k seriálu opäť nachádzajú cestu, aj napriek ťažkej športovej konkurencii. Jojka bola s kriminálkou jednotkou na trhu, keď tretiu epizódu sledovalo 345-tisíc Slovákov starších ako 12 rokov. Počet divákov sa premietol aj do najvyššej sledovanosti s trhovým podielom 15.9%.
Štvrtá epizóda vysielaná len v stredu si opäť polepšilo oproti minulému týždňu. Výkon seriálu podrástol na 17% podiel na trhu. Zaujímavosťou je, že Za sklom obľubujú najmä muži. V kategórii 35–44 rokov dosiahli epizódy až 9.8% sledovanosť s 22.6% podielom na trhu.
Konkurenciou seriálu bola Chart Show, ktorá v máji podáva väčšie výkony a sérii pravidelných prepadov naopak aktuálne rastie. Čo sa nedá povedať o šou Najväčší víťaz, ktorý vysiela v utorok. Ten Za sklom a hokej rozdrvili. Jeho výkon bol len na 13% podiely na trhu, čo zaváňa už prepadákom.