Milenky sa nezadržateľne blížia k svojmu záveru. Už v piatok je na programe desiata epizóda z celkových dvanástich. Posledné týždne síce seriál slávi úspech, keď vyhráva súboje s konkurenciou. Pravá chuť úspechu však chutí inak. Počet divákov neustále klesá a vďaka takmer žiadnej silnej konkurencii môžu si Milenky vychutnať prvenstvo na trhu.
Pre televíziu môže byť útechou, že seriál (ako jedez z mála) veľmi dobre cieli na mladších divákov, ktorých každá televízia potrebuje ako soľ a v slovenských podmienkach väčšinou sledovanosť programov zachraňuje cieľovka 12+.
Aj minulotýždňová epizóda zabodovala v obchodne dôležitej skupine 12–54, keď si ju pozrelo 206-tisíc Slovákov (podiel 20.1%). Štvorica žien nedala šancu ani Jojke a návratom Všetko čo mám rád, ale ani RTVS so šou Čo ja viem. Jojkársku reláciu si pozrelo v tejto cieľovke 157-tisíc divákov, verejnoprávny program si zvolilo 183-tisíc Slovákov.
Iná situácia medzi staršími divákmi a teda cieľovke 12+. Tam Milenky pohoreli a boli trojkou na trhu. Celkovo si ich pozrelo 309-tisíc divákov a uhrali 15.6% podiel na trhu, dvojkou bolo Čo ja viem s 393-tisícovou diváckou základňou (podiel 19.9%) a večer vyhrala Jojka. Šou Všetko čo mám rád si celkovo pozrelo až 408-tisíc divákov s trhovým podielom 21.6%.
Vývoj sledovanosti Mileniek je veľmi zaujímavou záležitosťou. Seriál síce boduje v dôležitej cieľovke 12–54, pričom počet divákov z týždňa na týždeň klesá. Bude preto zaujímavé sledovať, ako sa Markíze rozhodne pri vzniku ďalšej série. O ďalšom osude sa nateraz mlčí.