Pred dvoma týždňami odštartovala Markíza druhú sériu Mileniek plynulo po finále prvej série. Vtedy Milenky nepresvedčili a predviedli svoj najslabší výkon doteraz. Aj napriek tomu, ich výkon stačil, aby boli najsledovanejším programom v cieľovej skupine 12–54.
V cieľovke 12+ sa RTVS zadarilo s prvou epizódou novej série jej šou Čo ja viem s Marcelom Merčiakom. Zábavnú šou si pozrelo 424-tisíc divákov, podiel 22.5%, Milenky celkovo sledovalo 331-tisíc Slovákov (17.3% podiel). Ide o najslabší výkon seriálu od jeho začiatku. Hotel na Jojke s predposlednou epizódou si pustilo 261-tisíc divákov (13.6%).
V strategickej skupine 12–54 naopak Milenky vyhrali, ale nie práve s vysokým výkonom. Pozrelo si ich 217-tisíc mladších divákov (podiel 21.8%), Čo ja viem bolo tesne za nimi s výsledkom 200-tisíc divákov (20.3%), Hotel zaujal 130-tisíc Slovákov (12.9%).
Počas prvej série Milenky v závislosti od jednotlivých epizód preskočili alebo tesne podliezli 400-tisícovú hranicu. Na úroveň 331-tisíc ešte nikdy doteraz neklesli.
Tento nepríjemný zostup bol jednorázovou záležitosťou. Minulý piatok sa štvorica žien opäť vyškriabala na vrchol a konkurenciu nechala za sebou. Jojka pohorela s novou šou Pošli ďalej a 13% podielom na trhu, pričom bola trojkou na trhu. Dvojkou bolo Čo ja viem, ktoré zastavilo tesne pod 19% podielom a prvenstvo si, v komerčnej cieľovke 12–54, znova uchmatli Milenky s 23% podielom.
V širšej skupine 12+ zas vyhralo Čo ja viem so 410-tisícmi divákov, Milenky si pustilo 360-tisíc Slovákov. Milenky boli najsledovanejším nespravodajským programom piatku.