Ako sú na tom Oteckovia, ktorých vysielací čas, najmä počas zimy, bol atraktívny. Avšak s dlhšími a teplejšími dňami sa diváci z podvečerného času začnú vytrácať a uprednostia pobyt vonku ako pred televízorom. To zrejme nebude prípad Oteckov. Hoci zažívajú výkyvy v ratingoch, trhové podiely jednotlivých epizód počas posledných dní nespadli pod 40% hranicu a pozícia Oteckov sa len upevňuje.
Koniec marca a najmä začiatok apríla je pre Oteckov v znamení lámania nových rekordov. Prekonávajú svoje vlastné rekordy a každý týždeň prichádza informácia, že doterajšie rekordy už neplatia. Inak to nie je ani teraz. Nový rekord zaznamenala epizóda vysielaná 10. apríla. Tá dosiahla nadpriemerný rating 11.2% a extrémny trhový podiel až 44.2%. Pokoria do konca série aj magickú 50?
Celkovo si túto epizódu pozrelo 544-tisíc Slovákov. Oteckovia opantali najmä mladé ženy vo veku 15 – 24 rokov. Spomínaná epizóda v tejto kategórii dosiahla 69.8% trhový podiel. Seriál prináša Markíze priam rozprávkové čísla.
Opakuje sa tak situácia, keď štartovalo v tomto slote Búrlivé víno, ktoré sa neskôr presúvalo do hlavného vysielacieho času, aby diváci neprichádzali o nové epizódy, lebo ich počas teplejších mesiacov v roku nestíhali sledovať. Vyzerá to tak, že Oteckovia – zatiaľ – zostávajú v podvečernom slote. Podľa portálu mediaboom.sk dokonca Markíza rozširuje počet epizód prvej série. Pôvodné plány hovorili o 80-tich epizódach. To by však seriál postupne končil v najbližších dňoch, nakrúcanie však pokračuje bez prestávky. Televízia tak musí vysielanie predĺžiť čo najbližšie k letu.