Konkurencia v podvečernom slote nemá voči nim šancu. Výrazne nákladnejšia pôvodná tvorba Markízy oproti konkurencii prináša svoje ovocie. Denný seriál rastie od svojej januárovej premiéry a z mesiaca na mesiac láme jeden rekord za druhým.
Počas minulého týždňa však prekonal všetky doteraz dosiahnuté rekordy. Utorková epizóda dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12–54 neuveriteľný 42.7% trhový podiel. Nadpriemerný bola rating – 11.5%. Celkovo si Oteckov zaplo až 571-tisíc Slovákov. V skupine 12+ sa táto epizóda vydupala až 34% trhový podiel. Ide o tretí najlepší výkon seriálu od svojho štartu. Zatiaľ najsledovanejšia epizóda bola tá prvá.
Oteckovia bodujú aj medzi mladými divákmi, ktorý sú v súčasnosti veľmi vzácnou komoditou. V skupine mladých diváčok vo veku 15–24 rokov dosiahla spomínaná epizóda až 65.1% trhový podiel.
Minulý pondelok úspešne potiahli krivku sledovanosti nahor aj Susedia a Kuchyňa. Susedia sú opäť najsledovanejším programom v oboch cieľových skupinách. O tento titul v predchádzajúcich týždňoch prišli.
Premiérová epizóda s názvom Ruské dedičstvo si v skupine mladších divákov 12–54 rokov pripísala sledovanosť 12.1% s trhovým podielom 32.5%, v širšej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov to bolo 13.4% s trhovým podielom 28.1%. Pri obrazovkách bolo celkovo 628-tisíc divákov.
Darilo sa aj Kuchyni, ktorej robia Susedia silnú nábehovú krivku. Piata epizóda zaznamenala doteraz najvyšší rating 9.6% aj trhový podiel 28% s 304-tisícmi divákov v cieľovej skupine 12–54. V skupine 12+ ju videlo 423-tisíc Slovákov.
Darilo sa aj Inkognitu na Jojke, ktoré priamo konkuruje silným Susedom. Zaplo si ho 232-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12–54 (20,2 %) a 499-tisíc v skupine 12+ (23,1 %).