Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Prázdniny sa skončili a majú istú ďalšiu sériu. Porážali Adelu aj Milenky

Druhá séria Prázdnin na Jojke je minulosťou. Desaťdielnu sériu odvysielala počas marca v dvoch častiach týždenne. Ich výkon v druhom roku vysielania nedosiahol úspech prvej série, avšak pre televíziu uhral vysoké nadpriemery.

28.03.2018 07:00
Kristína Greppelová, Lucia Siposová a Zuzana... Foto:
Kristína Greppelová, Lucia Siposová a Zuzana Norisová v seriáli Prázdniny - 2. séria.
debata

Ich stredajšie a piatkove výkony dokázali okresať výkony konkurenčnej Chart Show s Adelou a aj Milenky, ktoré od začiatku ťahali oproti Prázdninám výrazne za kratší koniec. Prvá epizóda druhej série si vybojovala až 27.3% podiel na trhu, čím takmer zopakovala čísla z úvodnej série. Celkovo si premiéru pozrelo 476-tisíc Slovákov.

Prvá séria mala priemernú sledovanosť 10.9%, pri trhovom podiele 29.6% a Prázdniny sa stali najsledovanejším seriálom prvých troch mesiacov uplynulého roka. Tohtoročné pokračovanie patrí medzi najúspešnejšie projekty úvodných mesiacov roka 2018 a televízia potvrdila vznik tretej série a na Vianoce sa diváci dočkajú aj špeciálnej zimnej epizódy.

Zaujímavosťou vývoja sledovanosti bol aj fakt, že piatkove epizódy sa javili ako silnejšie oproti strede. Prázdniny sa dokázali vyšvihnúť až na 11.1% rating a trhový podiel 29.4%. Jojka si vybojovala veľmi slušný výsledok s 545-tisícmi divákov. Oproti predošlému piatku si poriadne polepšili. Vtedy dosiahli 9.2% rating a 26.3% trhový podiel.

Milenky boli v konkurencii Prázdnin vždy dvojkou na trhu. Pilotná epizóda nového seriálu dosiahla síce nadpriemerný rating 9.2% a trhový podiel 24.2%. Celkovo si ich pozrelo 495-tisíc divákov. Prázdniny majú za sebou aj pády a najslabšie výkony za dve série. Z 11% ratingu klesli na 8.3%, išlo o najslabší výkon seriálu. Pozrelo si ho 421-tisíc Slovákov.

Záver druhej série sa Jojke napokon vydaril. Desiatu epizódu videlo 447-tisíc Slovákov. V skupine 12+ dosiahli 21.7% trhový podiel. Zaujímavejšie čísla uhrali v strategickej skupine 12–54, tam ich sledovalo 289-tisíc divákov pri trhovom podiele 26.3%. Tento formát je pre Jojku zárukou stabilne nadpriemerných výkonov.

Postavy druhej série Prázdnin Fotogaléria - 5 fotiek Všetky fotky
V epizódnej postave seriálu Prázdniny sa...

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #prázdniny #televízia JOJ #oseriáloch