Ich stredajšie a piatkove výkony dokázali okresať výkony konkurenčnej Chart Show s Adelou a aj Milenky, ktoré od začiatku ťahali oproti Prázdninám výrazne za kratší koniec. Prvá epizóda druhej série si vybojovala až 27.3% podiel na trhu, čím takmer zopakovala čísla z úvodnej série. Celkovo si premiéru pozrelo 476-tisíc Slovákov.
Prvá séria mala priemernú sledovanosť 10.9%, pri trhovom podiele 29.6% a Prázdniny sa stali najsledovanejším seriálom prvých troch mesiacov uplynulého roka. Tohtoročné pokračovanie patrí medzi najúspešnejšie projekty úvodných mesiacov roka 2018 a televízia potvrdila vznik tretej série a na Vianoce sa diváci dočkajú aj špeciálnej zimnej epizódy.
Zaujímavosťou vývoja sledovanosti bol aj fakt, že piatkove epizódy sa javili ako silnejšie oproti strede. Prázdniny sa dokázali vyšvihnúť až na 11.1% rating a trhový podiel 29.4%. Jojka si vybojovala veľmi slušný výsledok s 545-tisícmi divákov. Oproti predošlému piatku si poriadne polepšili. Vtedy dosiahli 9.2% rating a 26.3% trhový podiel.
Milenky boli v konkurencii Prázdnin vždy dvojkou na trhu. Pilotná epizóda nového seriálu dosiahla síce nadpriemerný rating 9.2% a trhový podiel 24.2%. Celkovo si ich pozrelo 495-tisíc divákov. Prázdniny majú za sebou aj pády a najslabšie výkony za dve série. Z 11% ratingu klesli na 8.3%, išlo o najslabší výkon seriálu. Pozrelo si ho 421-tisíc Slovákov.
Záver druhej série sa Jojke napokon vydaril. Desiatu epizódu videlo 447-tisíc Slovákov. V skupine 12+ dosiahli 21.7% trhový podiel. Zaujímavejšie čísla uhrali v strategickej skupine 12–54, tam ich sledovalo 289-tisíc divákov pri trhovom podiele 26.3%. Tento formát je pre Jojku zárukou stabilne nadpriemerných výkonov.