Markíza má ambíciu s Najväčším víťazom nadviazať na veľký úspech slovenskej adaptácie Extrémnych premien, ktoré na jeseň dosahovali nadpriemerné výsledky. Avšak druhá epizóda nepriniesla vytúžený úspech.
Sledovalo ju 204-tisíc divákov v komerčnej cieľovke 12–54, s trhovým podielom 18,6 %. V 12+ si program zvolilo 313-tisíc ľudí – trhový podiel 15,3 %. Dosiahnutými výsledkami atakuje hodnoty, ktoré na jeseň dokázal vybojovať neúspešný Detektív Dušo. Už prvá epizóda tejto šou dávala tušiť, že úspech sa konať nebude.
Omnoho lepšie z utorkového súboja vzišla pôvodná seriálová tvorba. Víťazom večera bola jednoznačne Jojka. Tá odpremiérovala ďalšie seriálové želiezko v ohni – Semafor s triom hercov Maštalír, Majer, Nahálka. Diváci sa dočkali dvojitej premiéry.
Prvú epizódu si od 20:35 pustilo celkovo 432-tisíc Slovákov, trhový podiel bol na úrovni 19.7%. V cieľovej skupine 12–54 seriál odštartoval s 258-tisícmi divákov pri trhovom podiele 22,1%. V oboch skupinách tak Semafor rozdrvil konkurečnú šou o chudnutí.
Druhá epizóda Semaforu štartovala o 21:20. Celkovo si pustilo 332-tisíc divákov (17.2%), seriál síce stratil 100-tisíc divákov, hodnotami stále dokázal uhrať lepší výsledok ako Najlepší víťaz. V komerčnej cieľovke sa Semaforu darilo lepšie a prepad nebol až taký markantný. Pokračovanie premiéry si pustilo 203-tisíc Slovákov.
Do boja o diváka v utorok vstúpila aj verejnoprávna RTVS, ktorá ponúkla premiéru nového seriálu – Anna Kareninová. Seriálovú alternatívu si celkovo pustilo 155-tisíc Slovákov (7,4 %). V skupine 12 – 54 seriál uhral výsledok s 61-tisícmi divákov (5,4 %).