Už počas svojho premiérové týždňa kvarteto žien prekvapilo výsledkom. Sledovanosť totiž nedosiahla do nebeských výšin. Porazili ich totiž konkurenčné Prázdniny na Jojke.
Milenky začiatkom marca síce uhrali nadpriemerný rating 9.2% a trhový podiel 24.2%. Celkovo si ich pozrelo 495-tisíc divákov, na Prázdniny však nestačili. Tie sa vyšvihli vtedy až na 11.1% rating a trhový podiel 29.4%. Jojka si vybojovala veľmi slušný výsledok s 545-tisícmi divákov. Markíza sa musela zmieriť s vlažným štartom a jej dráma hrala druhé husle.
Nepríjemnejšia situácia pre Markízu nastala počas ostatného piatku. Druhá epizóda Mileniek nezopakovala pomerne slušný výsledok z premiéry. Sledovanosť klesla o nelichotivých viac ako 100-tisíc divákov v univerzálnej skupine 12+. Celkovo si ju pozrelo 385-tisíc Slovákov. V skupine 12–54 seriál dosiahol výsledok s 236-tisícmi divákov. Rating 7.5% a trhovým podielom 20.4%.
Milenky sa tak nebezpečne blížia k veľmi priemerným výsledkom, ak bude pokles pokračovať, bude možné hovoriť o prepadáku. Čo je v prípade tohto seriálu veľkým prekvapením. Milenky mali byť ťahúňom jarnej časti televíznej sezóny.
Kvalitatívne sa seriál má ambíciu zaradiť medzi špičku, diváci si to zrejme nemyslia. Problémom môže byť nasadenie seriálu na piatkový večer. Očividne v tomto slote nevie dostatočne zaujať divákov a ako istá forma záchrany by mohol byť presun na iný deň.
Prepad zaznamenali aj Prázdniny. Z minulotýždňového 11% ratingu klesli na 8.3%, išlo o najslabší výkon seriálu. Pozrelo si ho 421-tisíc Slovákov.