Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Prima spúšťa krimi kanál, Slovákom musia stačiť ošumtelé reprízy

Televízia Prima spustí v nedeľu 2. apríla svoj ôsmy televízny kanál nazvaný Prima Krimi. Bezplatný program bude zameraný na zahraničné seriály s kriminálnou tematikou.

15.03.2018 07:00
debata

Časť obsahu prevezme zo stanice Prima Love. Uviedli to zástupcovia spoločnosti FTV Prima. Vysielanie nového kanála Prima Krimi zaistí tretí digitálny multiplex Czech Digital Group, satelitní prevádzkovatelia, kábloví operátori a internetovej televízie.

„Od Prima Krimi si sľubujeme väčšiu tematickú rozmanitosť našich kanálov a predovšetkým nárast podielu diváckej sledovanosti skupiny Prima, pretože cielime na širokú divácku skupinu,“ uviedol generálny riaditeľ FTV Prima Marek Singer.

Vysielanie začne seriálom Kráska a zviera IV. Prvý večer ponúkne thriller Dievča vo vlaku. Na programe sú seriály ako Odpadlík, Vraždy v Midsomeri, Myšlienky zločinca, Polícia New York, Kosti alebo novinka American Crime Story: Versace, ktorá bude exkluzívnu premiére len niekoľko mesiacov po americkej premiére.

Existujúci tematický kanál Prima Love sa vráti predovšetkým k oddychovej tvorbe pre ženy, zameria sa na romantické seriály, filmy a telenovely.

Prima v Česku vysiela kanály Prima, Max, Love, Cool, Zoom a kanál Prima Plus, ktorého vysielanie je šírené na Slovensku. Práve slovenská mutácia sa mala pôvodne dočkať pozitívnych úprav a postupne mali niekoľkoročné reprízy ustúpiť do úzadia. Zástupcovia televízie však potvrdili, že momentálne z týchto plánov zišlo. Slovákom tak musia stačiť častokrát desať a viac ročné reprízy pôvodnej tvorby televízie Prima, ktoré sú v hlavnom vysielacom čase vystriedané aktuálnym spravodajstvom a premiérovými epizódam jej najnovších seriálov. Trhové podiely Primy Plus sú na Slovensku minimálne na úrovni 0.6%.

Prima v roku 2016 zvýšila zisk po zdanení o 61 percent na 481,4 milióna českých korún. Tržby stúpli o viac ako sedem percent na takmer tri miliardy korún. Prima je druhá najsledovanejšia komerčná televízna skupina za Novou. V januári mala podiel takmer 21 percent medzi divákmi staršími 15 rokov. Nova mala skoro 29 percent a verejnoprávna ČT cez 32 percent. Televízie sú najväčším reklamným subjektom s podielom zhruba 45 percent na celkových inzertných výdavkoch v Česku.

debata chyba
Viac na túto tému: #Prima #Prima PLUS