Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Pravda sa pridáva k ta3 pod krídla Blueberg Media. Nový generálny riaditeľ plánuje inovatívne reformy

Vlastník ta3 Blueberg Media je novým majiteľom vydavateľa denníka Pravda a rozšírila tak svoje pôsobenie na slovenskom mediálnom trhu. Zmeny nastali aj vo vedení oboch médií.

30.06.2025 11:58
ta3-pravda Foto:
Blueberg Media rozširuje svoje mediálne impérium. Pravda sa stáva súčasťou ich vízie pre budúcnosť.
debata (25)

Mediálna investičná skupina Blueberg Media mediálneho magnáta Michala Voráčka rozširuje svoje portfólio slovenských médií. Po tom, čo sa v roku 2022 stala 100 % vlastníkom spravodajskej televízie ta3 (prostredníctvom spoločnosti C.E.N. s.r.o.), teraz získava aj vydavateľstvo OUR MEDIA SR a.s., vydávateľa denníka Pravda.

„Vstupom do vydavateľstva denníka Pravda nadväzujeme na našu dlhodobú stratégiu posilňovania nezávislých spravodajských médií v strednej Európe. Cieľom je zabezpečiť ich stabilný rozvoj, podporiť redakčnú kvalitu a vytvárať inovatívne platformy, ktoré reflektujú meniace sa potreby publika,“ doplnil Michal Voráček, zakladateľ a vlastník Blueberg Media.

Kto je Maroš Havran?

Novým generálnym riaditeľom televízie ta3 a zároveň predsedom predstavenstva OUR MEDIA SR a.s. sa stal Maroš Havran – bývalý novinár a moderátor (STV, Rádio Twist, TV Markíza), komunikačný manažér a mediálny konzultant.

V minulosti spolupracoval na projekte konceptu novej ta3 a posledný rok pôsobil v televízii ako externý konzultant. Jeho prioritou bude posilnenie redakčnej identity oboch značiek s dôrazom na multiplatformovú digitálnu transformáciu a rozvoj nových obsahových formátov.

„Televízia ta3 aj denník Pravda majú významné miesto v slovenskom mediálnom priestore. Mojou ambíciou je zabezpečiť ich redakčnú nezávislosť, profesionalitu a dôveryhodnosť, a zároveň ich pripraviť na výzvy dynamickej zmeny v mediálnej oblasti – vrátane adaptácie na meniace sa správanie publika, rozvoja nových formátov a zodpovedného využívania umelej inteligencie v mediálnej praxi,“ uviedol Maroš Havran pri nástupe do funkcie.

Premyslená stratégia

Súčasťou novej stratégie bude aj užšia programová a obchodná spolupráca medzi televíziou ta3 a denníkom Pravda, najmä v oblasti spoločných obsahových projektov, digitálnych produktov a obchodných riešení. Cieľom je posilniť synergie medzi silnou televíznou značkou a etablovaným denníkom a spravodajským portálom a vytvoriť tak moderný mediálny ekosystém pre širšie publikum.

Doterajší generálny riaditeľ ta3 Ján Svoboda bude pôsobiť v štruktúre Blueberg Media ako člen správnej rady, kde sa bude venovať novým mediálnym akvizíciám a rozvojovým projektom skupiny.

Pod jeho vedením sa podarilo zásadne ekonomicky stabilizovať televíziu ta3, ktorá bola opakovane označená za najdôveryhodnejšiu mediálnu značku na Slovensku podľa Digital News Report Reuters Institute a University of Oxford.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com 25 debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #médiá #Pravda #Televízia #TV TA3 #OUR Media SR a.s.