Mediálny trh na Slovensku zaznamenáva dynamické posuny a rastúci záujem o kvalitný online obsah. Dôkazom je marcový výsledok portálu Mediaklik.sk, ktorý láme vlastné rekordy v čítanosti a výrazne posilňuje svoju pozíciu medzi poprednými mediálnymi webmi.

Webový portál Mediaklik.sk, ktorý patrí do portfólia mediálneho domu OUR MEDIA SR (Pravda.sk, Varecha.sk), zaznamenal v marci 2025 výrazný nárast návštevnosti a stal sa jedným z najrýchlejšie rastúcich mediálnych webov na Slovensku.
Podľa oficiálnych údajov IABmonitor dosiahol portál počas marca 2025 v domácom aj zahraničnom publiku celkovú návštevnosť 493 993 unikátnych používateľov (Real Users), počet zobrazení stránky (Views) ukazuje 1 903 844 a počet návštev (Visits) webu bol 1 000 734.
V rámci domáceho publika si Mediaklik.sk pripísal 466 016 unikátnych používateľov, ktorí na webe strávili v priemere 4 minúty a 32 sekúnd, čo potvrdzuje silnú angažovanosť čitateľov.

Medzimesačný rast návštevnosti potvrdzuje stabilný vývoj značky. Kým v januári mal Mediaklik.sk 180 931 unikátnych používateľov, vo februári ich počet vzrástol na 288 393. V marci sa portálu podarilo dosiahnuť takmer dvojnásobný nárast – o viac ako 70 % oproti februáru a vyše 170 % v porovnaní s januárom.
Web Mediaklik.sk je súčasťou mediálnej skupiny OUR MEDIA SR, ktorá je vydavateľom denníka Pravda a prevádzkovateľom ďalších spravodajských a odborných portálov.
Mediaklik.sk sa stal jednotkou na trhu v kategórii Marketing a média, do ktorej patrí aj portál Medialne.sk, Strategie.sk a Omediach.com. Druhým najnavštevovanejším portálom sa stal Medialne.sk s celkovou návštevnosťou 357 789 unikátnych používateľov, pričom nedokázali nadviazať na úspech z novembra 2024, keď dosiahli 555 637 unikátnych používateľov. Pokles oproti novembru zaznamenal portál nasledujúce štyri mesiace vrátane marca 2025.
Tretiu priečku obsadil portál Strategie.sk so 130 549 unikátnymi používateľmi, ktorý nadviazal na úspech z októbra minulého roka, keď dosiahol 130 115 unikátov. Následne 4 mesiace po sebe zaznamenal pokles, a to až do marca 2025, keď opäť dosiahol hranicu 130-tisíc.
Štvrtá priečka patrí portálu Omediach.com s číslom 37 541. Omediach.com zaznamenal nárast nad 30-tisíc unikátnych používateľov po 9 mesiacoch. V prvej polovici minulého roka sa však držali na číslach 50–79-tisíc.
V počte zobrazení (Views) stránky mal portál Mediaklik.sk výrazný náskok. Ako sme uviedli, portál si pripísal 1 903 844 zobrazení, portál Medialne.sk dosiahol 825 279, Strategie.sk sa priblížili k číslu 264 594 a Omediach.com zastalo na 109 412. Čo sa týka návštev (Visits), opäť dominuje Mediaklik.sk s číslom 1 000 734. Za ním nasleduje Medialne.sk s počtom návštev 493 847, pokračuje portál Strategie.sk s počtom 173 999 a rebríček uzatvára portál Omediach.com s číslom 63 776.
Čas strávený návštevníkmi na konkrétnom obsahu sa v portáloch rôzni. Používatelia na portáli Mediaklik.sk strávili priemerne 1 minútu a 10 sekúnd. Portál Medialne.sk zaostáva s časom 58 sekúnd. Strategie.sk sú na tretej priečke s časom 1 minúta a 7 sekúnd a prvú priečku tentokrát obsadil portál omediach.com s časom 1 minúta a 32 sekúnd.
Všetky weby zaradené v kategórii Marketing a médiá oslovili za mesiac marec spolu 730 944 unikátnych používateľov, čím potvrdili svoju významnú pozíciu v slovenskom mediálnom online priestore.