Mediálny trh na Slovensku čaká výrazná zmena. Projekt Dvtv ukončí svoje pôsobenie a diváci sa čoskoro dočkajú novej platformy PubliQ.sk. Redakcia oznámila túto novinku už vo februári, no zatiaľ neprezradila presný dátum spustenia. Miro Frindt bude hlavnou tvárou projektu, kde bude pokračovať v rozhovoroch pod hlavičkou PubliQ.
Ako informuje portál Živé.sk, diváci získajú prístup k obsahu cez internet aj prostredníctvom televíznych obrazoviek. Vybraní operátori totiž ponúkajú stanicu Dvtv Extra.
„Súčasní predplatitelia Dvtv.sk sa nemusia obávať zmeny – ich predplatné sa automaticky prenesie na platformu publiq.sk. Naše produkty budeme ponúkať aj na Herohero či vo forme podcastov na Spotify a Apple Music,“ uvádza.
Nové výhody pre verných používateľov
Majitelia predplatného získajú špeciálne benefity. PubliQ.sk ponúkne exkluzívne bonusové časti rozhovorov, ktoré bežní diváci neuvidia zadarmo. Zákazníci si tak za svoj príspevok užijú rozšírený obsah s jedinečnými informáciami.
Tvorcovia prinášajú aj väčšie zapojenie divákov do tvorby obsahu. Predplatitelia dostanú možnosť aktívne ovplyvňovať smerovanie platformy. Budú môcť navrhovať zaujímavé témy, diskusné okruhy a formulovať otázky pre pozvaných hostí.

Služba sľubuje kompletnú informovanosť o všetkých novinkách. „O podrobnostiach budeme zároveň všetkých predplatiteľov informovať e-mailom a prostredníctvom sociálnych sietí," dodala služba.
Konkurencia na mediálnom trhu rastie
Slovenský trh zaznamenáva nárast podobných projektov. V novembri 2024 začala fungovať platforma 360tka, ktorú vedie bývalý moderátor televízie Markíza Michal Kovačič.
Projekt 360tka sa zameriava prevažne na politické udalosti a aktuálne spoločenské témy. Kovačičov tím vytvoril úspešnú alternatívu k tradičným médiám.
Financovanie platformy ukazuje značný divácky záujem. Portálu sa podarilo získať takmer 594-tisíc eur, čo potvrdzuje ochotu Slovákov platiť za kvalitný žurnalistický obsah. PubliQ.sk tak vstupuje do prostredia, kde už diváci poznajú hodnotu prémiového mediálneho obsahu.