Voyo zažíva v domácnostiach Slovákov nevídaný úspech. „Do novej sezóny vstupuje Voyo na Slovensku a v Česku s 950-tisíc platiacimi používateľmi,“ informovala spoločnosť Markíza v tlačovej správe.
„Na Voyo sa dlhodobo usilujeme o to, aby sme divákom ponúkali tie najsilnejšie príbehy. V tomto duchu naplno vstúpime do budúceho roka. Novú sezónu otvoríme jedným z najočakávanejších projektov – sériou Studňa v réžii Terezy Kopáčovej. Hneď na to sa v šiestich epizódach uzavrie veľkolepý príbeh Kráľa Šumavy,“ hovorí programová riaditeľka skupiny Markíza Silvia Majeská a dopĺňa: „Najmladším žánrovým smerom na Voyo je dokument. Po divácky pútavej Kauze Kramný ponúkneme dokumentárny cyklus mapujúci kariéru legendárneho Jiřího Markoviča a tiež sa v našej dokumentárnej tvorbe budeme venovať veľkej téme na Slovensku, ktorou je už niekoľko rokov medveď hnedý. Verím, že si z tematického a žánrového rozpätia našich Voyo Originálov vyberie aj ten najnáročnejší divák.“

Veľký míľnik milióna predplatiteľov má tak Voyo na dosah. Rast mu zabezpečili nielen unikátne formáty a obľúbené reality šou, ale aj športový obsah, na ktorý sa v poslednej dobe sústredia.
Podľa prieskumu agentúry Median je stále pre Slovákov jednotkou Netflix, nasleduje Voyo, Max, Disney+, SkyShowtime, JojPlay, Filmbox+ a PrimeVideo.