Voyo zažíva v domácnostiach Slovákov nevídaný úspech. „Do novej sezóny vstupuje Voyo na Slovensku a v Česku s 950-tisíc platiacimi používateľmi,“ informovala spoločnosť Markíza v tlačovej správe.
„Na Voyo sa dlhodobo usilujeme o to, aby sme divákom ponúkali tie najsilnejšie príbehy. V tomto duchu naplno vstúpime do budúceho roka. Novú sezónu otvoríme jedným z najočakávanejších projektov – sériou Studňa v réžii Terezy Kopáčovej. Hneď na to sa v šiestich epizódach uzavrie veľkolepý príbeh Kráľa Šumavy,“ hovorí programová riaditeľka skupiny Markíza Silvia Majeská a dopĺňa: „Najmladším žánrovým smerom na Voyo je dokument. Po divácky pútavej Kauze Kramný ponúkneme dokumentárny cyklus mapujúci kariéru legendárneho Jiřího Markoviča a tiež sa v našej dokumentárnej tvorbe budeme venovať veľkej téme na Slovensku, ktorou je už niekoľko rokov medveď hnedý. Verím, že si z tematického a žánrového rozpätia našich Voyo Originálov vyberie aj ten najnáročnejší divák.“
Čítajte viac Aké rádiá počúvajú Slováci? Prvenstvo si udržalo rádio ExpresVeľký míľnik milióna predplatiteľov má tak Voyo na dosah. Rast mu zabezpečili nielen unikátne formáty a obľúbené reality šou, ale aj športový obsah, na ktorý sa v poslednej dobe sústredia.
Podľa prieskumu agentúry Median je stále pre Slovákov jednotkou Netflix, nasleduje Voyo, Max, Disney+, SkyShowtime, JojPlay, Filmbox+ a PrimeVideo.