Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Tri mesiace na čele: Mediaklik zvýšil svoju návštevnosť, zaujal najmä článkami o RTVS a kritike médií politikmi

Mediaklik si vo svojej kategórii webov pripísal ďalší úspech.

08.04.2024 00:00
mediaklik, Foto:
Najväčší a najčítanejší mediálny portál na Slovensku – Mediaklik.sk.
debata

Portál Mediaklik.sk úspešne odštartoval rok 2024 a so šesťcifernou návštevnosťou si už tretí mesiac za sebou drží pozíciu najčítanejšieho portálu v kategórii webov zameraných na médiá a marketing.

V marci sa môže pochváliť najvyššou návštevnosťou v tomto roku, keď si na neho kliklo 253-tisíc unikátnych používateľov (Real users), pričom počet návštev (Visits) bol dokonca 456-tisíc. Voči predchádzajúcemu mesiacu to znamená nárast až o 13 %. Vysoko nadštandardný bol tiež počet zobrazení stránky (Views), ktorý v marci prekročil 886-tisíc.

V oficiálnom meraní IABmonitor sú v kategórii Marketing a médiá zaradené štyri weby. Okrem mediaklik.sk sú to ešte portály omediach.sk spoločnosti Miramedia, strategie.sk patriace do portfólia vydavateľstva MAFRA Slovakia a medialne.sk patriace pod mediálny dom News and Media Holding.

Najčítanejšie články

V marci čitateľov najviac zaujal článok o moderátorovi relácie o vede pre deti, ktorú uvádza RTVS. Viacerí diváci ostro kritizovali jeho vzhľad, prekážali im tetovania či nalakované nechty. RTVS na kritiku divákov zareagovala, za svojho moderátora sa postavila a hejtovanie odsúdila.

Téma RTVS rezonovala aj v ďalších marcových článkoch. Pozornosť pútala tlačová konferencia ministerky kultúry Martiny Šimkovičovej a ďalších zástupcov SNS k návrhu zákona o Slovenskej televízii a rozhlase (STaR). Minister Tomáš Taraba na nej označil generálneho riaditeľa RTVS za „bezdomovca zasypaného exekúciami“, podpredsedu parlamentu Andreja Danka zase niekto nazval „debilom“.

Záujem vzbudili aj vyjadrenia premiéra Roberta Fica na adresu médií a novinárov. Svoju kritiku po televízii Markíza a RTVS zameral aj na televíziu Joj.

Vysokú čítanosť si pripísala aj informácia o vyradení ďalšej českej televízie z ponuky operátorov. Tentokrát obdržali výzvu na vypnutie od Českej televízie.

Čitatelia vyhľadávali aj to, čím nahradí RTVS na obrazovke Jednotky úspešný historický seriál Čas nádejí, a zaujali ich aj informácie o slovenských herečkách, ktoré sa presadili v českých seriáloch.

Z informácií zo sveta sociálnych sietí bola najklikanejšou informácia o zmene používania Messengera a jeho prepojení s účtom na Facebooku.

Z fotogalérií bola najpozeranejšou budúca podoba najvyššej a najluxusnejšej veže Sky Park Tower, ktorá bude po dokončení dominovať bratislavskej panoráme.

prezidentské voľby Čítajte viac Slovenské weby v marci: Prezidentské voľby priniesli nárast návštevnosti, ale aj prekvapujúci prepad portálu RTVS

Portál Mediaklik.sk patrí do vydavateľského domu OUR MEDIA SR. Čitateľom prináša aktuálne novinky z mediálneho sveta, rozhovory, recenzie, najnovšie informácie o seriáloch a filmoch v televíziách, streamovacích službách či kinách, no nechýbajú ani mediálne prešľapy politikov na sociálnych sieťach či marketingové témy.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #IAB Slovakia #návštevnosť webov #IABmonitor