Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Ďalší výrazný nárast: Mediaklik vo februári opäť zvýšil svoju návštevnosť a vysoko prekonal konkurenciu

Mediaklik si vo svojej kategórii webov pripísal aj vo februári úspech.

10.03.2024 06:00
mediaklik, Foto:
Mediaklik je najväčší a najčítanejší mediálny portál na Slovensku.
debata

Portál Mediaklik.sk úspešne odštartoval rok 2024. Už v januári si so šesťcifernou návštevnosťou a priblížením sa k miliónu zobrazení stránky potvrdil pozíciu najčítanejšieho portálu v kategórii webov zameraných na médiá a marketing.

online, web, počítač, lupa Čítajte viac Slovenské weby vo februári: Kto je na čele a kto stratil pozíciu?

Vo februári si svoju pozíciu lídra v tejto kategórii potvrdil. Pochváliť sa môže vysokou návštevnosťou, keď si na neho kliklo 243-tisíc unikátnych používateľov (RU – Real users), pričom počet návštev (Visits) bol vyšší ako 404-tisíc. Voči predchádzajúcemu mesiacu to znamená nárast až o 17 % v prípade unikátnych používateľov a o takmer 13 % v prípade počtu návštev. Vysoko nadštandardný bol tiež počet zobrazení stránky (Views), ktorý bol vo februári takmer 790-tisíc.

V oficiálnom meraní IABmonitor sú v kategórii Marketing a médiá zaradené štyri weby. Okrem portálu mediaklik.sk sú to ešte portály omediach.sk spoločnosti Miramedia, strategie.sk patriace do portfólia vydavateľstva MAFRA Slovakia a medialne.sk patriace pod News and Media Holding.

Najčítanejšie články

Vo februári čitateľov najviac zaujímal článok o kontroverznom geste v reportáži o proteste farmárov v Televíznych novinách. Televízia Markíza kontroverzné gesto posunula na preskúmanie polícii a dôrazne odmietla akékoľvek šírenie nenávisti a prejavy extrémizmu.

Čitatelia sa tiež bavili na vtipných obrázkoch satirických stránok, ktoré kolovali na internete. Najviac reagovali na článok o angličtine ministerky Martiny Šimkovičovej v panelovej diskusii na otvorení medzinárodnej konferencie v Anú Zabí.

Vysokú čítanosť si pripísala aj informácia o známom moderátorovi a športovom komentátorovi RTVS Marcelovi Merčiakovi, ktorý začal písať články pre denník Štandard.

Pozornosť pútalo aj predstavenie nových spravodajských štúdií TV JOJ, ktoré sú najmodernejšími štúdiami na Slovensku. Televízia z nich začala prvýkrát vysielať v sobotu 2. marca, v deň 22. narodenín Joj­ky.

Zaujala aj informácia o nových pravidlách Ministerstva kultúry, na základe ktorých začali kiná prísnejšie kontrolovať vek ľudí, navštevujúcich filmové predstavenia.

Čitateľov potešila aj informácia, že filmový trhák Oppenheimer, ktorý získal tie najvyššie uznania, vrátane 13 nominácií na Oscara a rovnakého počtu nominácií na Filmovú cenu Britskej akadémie (BAFTA), bude už čoskoro dostupný na streamovacej službe.

Vyhľadávané boli tiež informácie o seriáloch slovenských televízií. K najčítanejším patrili zhodnotenie historického seriálu RTVS Čas nádejí a predstavenie novinky Zrada, ktorú uviedla televízia Markíza. Seriál s Klárou Issovou a Milanom Ondríkom v hlavných úlohách vznikol ako slovenská adaptácia britskej psychologickej drámy Doktorka Fosterová.

Pozornosť vzbudila aj informácia o tom, Česká televízia vyzýva slovenských operátorov, aby zo svojej programovej ponuky okamžite vyradili stanicu ČT Sport.

Peter Bebjak Čítajte aj Veľké ocenenie pre Slovensko! Českého leva si odniesla miniséria režiséra Bebjaka. Venoval tvrdý odkaz politikom

Portál Mediaklik.sk patrí do vydavateľského domu OUR MEDIA SR. Čitateľom prináša aktuálne novinky z mediálneho sveta, rozhovory, recenzie, najnovšie informácie o seriáloch a filmoch v televíziách, streamovacích službách či kinách, no nechýbajú ani mediálne prešľapy politikov na sociálnych sieťach či marketingové témy.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #IAB Slovakia #návštevnosť webov #IABmonitor