Mediálny portál Mediaklik.sk úspešne ukončil jarnú sezónu a aj v máji sa stal najčítanejším v kategórii slovenských webov zameraných na médiá a marketing.
Čítajte viac Návštevnosť webov: Veľká zmena na čele rebríčka prevádzkovateľov. Dlhoročný líder prišiel o prvenstvoMediaklik sa už od svojho vzniku v decembri 2021 môže pochváliť šesťcifernou návštevnosťou v každom jednom mesiaci, ktorú postupne ešte zvyšoval. Rekordnú návštevnosť dosiahol v decembri minulého roka, keď si na neho kliklo takmer 405-tisíc unikátnych čitateľov (RU – real users).
Čítajte rozhovor Komerčné televízie nič nepochopili. Nemožno všetko merať peniazmi, hovorí český veľvyslanec o vypínaní českých TV na SlovenskuOkrem rastúcej návštevnosti výrazne rástol aj počet zobrazení stránky (PV – page views). V januári tohto roka Mediaklik prvýkrát prekonal miliónovú hranicu a v ďalších mesiacoch ju ešte zvyšoval. Nový rekord si pripísal v apríli tohto roka, keď počet zobrazení dosiahol takmer 1,3 milióna. V medziročnom porovnaní to znamenalo nárast až o 223 %.
Čítajte aj Dunaj sa rozlúčil ako najsledovanejší seriál tejto jari. Dojímavé finále otvorilo nové príbehy, diváci si však musia počkaťV IAB monitore sú v kategórii Marketing a médiá zaradené štyri weby: medialne.sk, omediach.sk, strategie.sk a najmladší portál mediaklik.sk, ktorý si udržal silnú pozíciu lídra aj v máji.
Navštívilo ho takmer 272-tisíc unikátnych používateľov (RU), čo predstavuje nárast o 66 % voči rovnakému obdobiu minulého roka. Konkurenčné portály výrazne zaostali. Web strategie.sk uzavrel máj s 90-tisíc čitateľmi, omediach.sk s necelými 86-tisíc čitateľmi a medialne.sk zaznamenalo návštevnosť pod hranicou 10-tisíc.
Mediaklik v máji významne medziročne zvýšil aj počet zobrazení stránky. Dosiahol takmer 953-tisíc zobrazení (PV), čo je v medziročnom porovnaní nárast o 157 %. Strategie.sk a omediach sa hýbali okolo hranice 150-tisíc zobrazení a medialne.sk pod hranicou 50-tisíc.
Portál Mediaklik.sk patrí do vydavateľského domu OUR MEDIA SR. Čitateľom prináša aktuálne novinky z mediálneho sveta, rozhovory, recenzie, najnovšie informácie o seriáloch a filmoch v televíziách, streamovacích službách či kinách, no nechýbajú ani mediálne prešľapy politikov či marketingové témy.
Zdroj údajov: IAB Slovakia / IABmonitor.