
SITA posilňuje svoje marketingové oddelenie. Do agentúry prichádzajú prichádzajú Michal Januš a Adrián Méri, ktorí majú dlhoročné skúsenosti v digitálnom marketingu. Agentúre majú pomôcť dosiahnuť jej strategické ciele.
Adrián Méri sa venuje digitálnemu marketingu viac ako 10 rokov a má za sebou mnoho úspešných kampaní pre popredné slovenské značky. Michal Januš pracoval na viacerých pozíciách v digitálnom marketingu v agentúre Universal McCann pre významných klientov.

„Sme radi, že sme získali do tímu Adriána a Michala, ktorí sú obohatením pre naše marketingové oddelenie. S ich skúsenosťami a zápalom pre digitálny marketing sme presvedčení, že dokážu prispieť k rozvoju našej značky a jej rastu v modernom digitálnom svete,“ hovorí výkonný riaditeľ Branislav Kmeť.
SITA vznikla v roku 1997. Od roku 2001 rozšírila spravodajské služby o špecializované riešenia pre firmy, monitoringy médií a mediálne analýzy.