Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

SITA rozširuje svoj tím. Do agentúry prichádzajú skúsení odborníci

Nové posily privíta marketingové oddelenie.

16.05.2023 00:00
Adrián Méri, Michal Januš Foto:
Do agentúry SITA prichádzajú (zľava) Adrián Méri a Michal Januš.
debata
streamovacie služby Čítajte aj Streamovacie služby už využíva 1,3 milióna Slovákov. Najobľúbenejšie sú tieto štyri

SITA posilňuje svoje marketingové oddelenie. Do agentúry prichádzajú prichádzajú Michal Januš a Adrián Méri, ktorí majú dlhoročné skúsenosti v digitálnom marketingu. Agentúre majú pomôcť dosiahnuť jej strategické ciele.

Adrián Méri sa venuje digitálnemu marketingu viac ako 10 rokov a má za sebou mnoho úspešných kampaní pre popredné slovenské značky. Michal Januš pracoval na viacerých pozíciách v digitálnom marketingu v agentúre Universal McCann pre významných klientov.

Action, diskontný reťazec, obchod, predaj, zákazník, Čítajte aj Superlacný reťazec prekvapuje. Najnovšiu predajňu otvorí v chudobnom regióne

„Sme radi, že sme získali do tímu Adriána a Michala, ktorí sú obohatením pre naše marketingové oddelenie. S ich skúsenosťami a zápalom pre digitálny marketing sme presvedčení, že dokážu prispieť k rozvoju našej značky a jej rastu v modernom digitálnom svete,“ hovorí výkonný riaditeľ Branislav Kmeť.

SITA vznikla v roku 1997. Od roku 2001 rozšírila spravodajské služby o špecializované riešenia pre firmy, monitoringy médií a mediálne analýzy.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #personálne zmeny