
V kategórii slovenských webov zameraných na médiá a marketing sú zaradené štyri portály: medialne.sk, omediach.sk, strategie.sk a najmladší portál mediaklik.sk. Ten si drží silnú pozíciu lídra a v apríli si pripísal na konto ďalší rekord.

Už štvrtý mesiac po sebe prekročil miliónovú hranicu v počte zobrazení (PV – page views). Prvýkrát ju pritom pokoril len v januári tohto roka, keď dosiahol 1,05 milióna zobrazení. Vo februári ich počet ešte zvýšil na 1,16 milióna a v marci sa dostal až nad hranicu 1,2 milióna. V apríli si na konto pripísal nový rekord, keď počet zobrazení dosiahol 1,26 milióna zobrazení. V medziročnom porovnaní to znamená nárast až o 222,5 %.
Konkurenčné portály výrazne zaostávajú. Web omediach.com uzavrel apríl so 195-tisíc zobrazeniami, strategie.sk so 162-tisíc a medialne.sk s necelými 51-tisíc PV.
Mediaklik.sk v apríli významne medziročne zvýšil aj svoju návštevnosť. Kliklo si naň takmer 381-tisíc unikátnych používateľov (RU – real users), čo voči rovnakému obdobiu minulého roka znamená nárast počtu čitateľov až o 127 %.
Šesťcifernú návštevnosť si Mediaklik drží ako jediný mediálny portál v každom jednom mesiaci už od svojho vzniku v decembri 2021, pričom rekordom bolo takmer 405-tisíc návštevníkov v decembri minulého roka.

Web omediach.sk v apríli navštívilo 110-tisíc čitateľov. Na strategie.sk si kliklo necelých 84-tisíc ľudí, sto tisícovú hranicu tento portál prekonal naposledy v apríli minulého roka. Medialne.sk patriace pod Trend navštívilo uplynulý mesiac 20-tisíc ľudí.
Portál Mediaklik.sk patrí do vydavateľského domu OUR MEDIA SR. Čitateľom prináša aktuálne novinky z mediálneho sveta, rozhovory, recenzie, najnovšie informácie o seriáloch a filmoch v televíziách, streamovacích službách či kinách, no nechýbajú ani mediálne prešľapy politikov či marketingové analýzy. Svoj záber postupne rozširuje a v ďalších mesiacoch pripravuje ďalšie novinky.
Zdroj údajov: IAB Slovakia / IABmonitor.
Poznámka: Portál Mediaklik.sk patrí do vydavateľského domu OUR MEDIA SR.