Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Pokračovanie článku: Návštevnosť webov: Najviac klikáme na spravodajstvo a bulvár

V kategórii Marketing a médiá sú zaradené štyri weby. Najnavštevovanejším je Mediaklik.sk, ktorý v máji navštívilo takmer 164-tisíc unikátnych používateľov. Druhá priečka patrí webu Strategie.sk, na ktorý si kliklo 74-tisíc ľudí. Najsleduje portál Omediách s viac než 52-tisícovou návštevnosťou a posledným je web Mediálne patriaci pod Trend.sk. Ten dosiahol návštevnosť necelých 20-tisíc RU.

Všetky štyri weby si pripísali pokles návštevnosti voči predchádzajúcemu mesiacu. Najnižší pokles o 2,4 percentá zaznamenal Mediaklik.sk, ostatné tri weby znížili svoj až výkon dvojciferne, a to nielen v medzimesačnom, ale aj v medziročnom porovnaní.

Rebríček webov v kategórii Marketing a médiá

Por. Web Prevádzkovateľ návštevnosť v máji 2022 (RU) zmena voči aprílu 2022 medziročná zmena (voči máju 2021)
1. Mediaklik.sk OUR MEDIA SR 163 640 –2,4 % n/a
2. Strategie.sk MAFRA Slovakia 74 095 –46,8 % –63,7 %
3. Omediach.com Miramedia 52 509 –20,8 % –64,9 %
4. Trend.sk/Mediálne News And Media Holding 19 891 –37,4 % –11,5 %
           

Zdroj údajov: IAB Slovakia

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #návštevnosť webov #IABmonitor