V kategórii Marketing a médiá sú zaradené štyri weby. Najnavštevovanejším je Mediaklik.sk, ktorý v máji navštívilo takmer 164-tisíc unikátnych používateľov. Druhá priečka patrí webu Strategie.sk, na ktorý si kliklo 74-tisíc ľudí. Najsleduje portál Omediách s viac než 52-tisícovou návštevnosťou a posledným je web Mediálne patriaci pod Trend.sk. Ten dosiahol návštevnosť necelých 20-tisíc RU.
Všetky štyri weby si pripísali pokles návštevnosti voči predchádzajúcemu mesiacu. Najnižší pokles o 2,4 percentá zaznamenal Mediaklik.sk, ostatné tri weby znížili svoj až výkon dvojciferne, a to nielen v medzimesačnom, ale aj v medziročnom porovnaní.
Rebríček webov v kategórii Marketing a médiá
Por. | Web | Prevádzkovateľ | návštevnosť v máji 2022 (RU) | zmena voči aprílu 2022 | medziročná zmena (voči máju 2021) |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mediaklik.sk | OUR MEDIA SR | 163 640 | –2,4 % | n/a |
2. | Strategie.sk | MAFRA Slovakia | 74 095 | –46,8 % | –63,7 % |
3. | Omediach.com | Miramedia | 52 509 | –20,8 % | –64,9 % |
4. | Trend.sk/Mediálne | News And Media Holding | 19 891 | –37,4 % | –11,5 % |
Zdroj údajov: IAB Slovakia