
Home office sa mení na hybrid. Vieme, čo motivuje zamestnancov pracovať viac v kancelárii ako z domu
02.10.2023 06:00Niektorí zamestnanci návrat na pracovisko vítajú, iným sa vracia ťažšie.
Niektorí zamestnanci návrat na pracovisko vítajú, iným sa vracia ťažšie.
Novootvorená reštaurácia je zariadená v nadčasovom dizajne Luna.
Golfový turnaj zakončila záhradná párty.
Holandský diskont otvára svoj jedenásty obchod na Slovensku.
COOP plánuje v Česku otvoriť 50 nových automatických predajní, kde sa bude dať nakupovať bez prítomnosti predavačov.
Členovia Tesco Online Clubu môžu využívať službu bez poplatkov.
Objekt má opäť slúžiť všetkým návštevníkom parku.
Nový supermarket je ekologickou stavbou doplnenou zelenou fasádou aj strechou.
Centrum Prahy prejde v budúcom roku významnou premenou.
Socha s výškou 13 metrov je neprehliadnuteľnou dominantou nábrežia.
Kampaň predstavuje nové portfólio mobilných paušálov, ktoré posúvajú hranice nekonečna.
Cieľom kampane je inšpirovať mladých ľudí k záujmu o veci verejné.
Ruský prezident opäť demonštruje svoju fyzickú zdatnosť.
Nové ceny začínajú platiť od 19. septembra 2023.
Nový koncept propagácie Slovenska prinesie pestrý výber unikátnych lokalít.
Porota prestížnej súťaže Zlatý klinec ocenila najlepšie slovenské reklamy.
Zmena na vrcholnej pozícii spoločnosti nastáva od 13. septembra.
Polícia a ministerstvo vnútra odštartovali masívnu kampaň proti dezinformáciám.
Mesto Bratislava pokračuje v premene zanedbanej budovy.
Textilný priemysel významne prispieva k zmene klímy a poškodzovaniu životného prostredia.
Od utorka 12. septembra mení ceny operátor O2.
Nový projekt Portum Towers ponúkne luxusné bývanie.
K plagátu DPOH sa už vyjadrili snáď všetci. Svojský pohľad pridal aj majiteľ Dráčika.
Kampaň 'Moji milí Slováci' získala najvyššie ocenenie.