
Tancujúce škrečky sú späť. „Nevyprdnite” sa na vianočné darčeky, radia v novej kampani
13.11.2022 06:00Dedoles spúšťa novú chytľavú vianočnú kampaň.
Dedoles spúšťa novú chytľavú vianočnú kampaň.
V dôsledku vysokej inflácie dôjde v budúcom roku k tlaku na zvyšovanie platov.
Vianočná ponuka O2 prináša zľavy na vybrané zariadenia.
Iniciatíva dajte-im-vediet.sk vyzýva ľudí, aby upozornili dodávateľov a výrobcov hračiek na bannery na webe Dráčika.
Prinesie unikátne prepojenie onair a online obsahu.
Vianočná kampaň nadväzuje na koncept „Nájdi sa“.
Francúzska sieť reštaurácií testuje zaujímavú novinku.
Hlas slovenskej legendy povzbudzuje Slovákov, aby dokončili načaté veci.
O darčekoch rozmýšľame rozumnejšie, namiesto zbytočností uprednostňujeme praktickejšie veci.
Hračkárstvo sa na svojom e-shope prihovára zákazníkom aj takto.
Ekonomická neistota zasiahla aj reklamný priemysel. Prináša nepredvídateľný vývoj v celom odvetví.
Streamovací gigant v treťom štvrťroku získal 2,4 milióna nových predplatiteľov.
Oni vás totiž budú reprezentovať, keď sa vy nepozeráte.
Ľudia začali kvôli obavám z budúcich cien energií v septembri viac šetriť.
Dôvodom je slabý rastový potenciál.
V kampani sa snaží upozorniť na to, aby ľudia nemíňali peniaze za zbytočnosti.
Zodpovedá za celý marketing českej aj slovenskej Alzy.
Alza spúšťa predvianočnú kampaň.
Ak chcete rásť, zamerajte sa na trhový podiel. Nech máte čo najviac zákazníkov, aj keď občasných.
Brandžová ročenka tentokrát vychádza na takmer 170-tich stranách.
Donášková služba sa vo svojej kampani inšpirovala najznámejšími politickými heslami z bilbordov.
V dnešnom svete dokážete preraziť s absolútne hocičím.
Facebook je lídrom v nakupovaní na sociálnych sieťach. Pomáha mu najmä Marketplace.
Súčasťou globálneho experimentu bolo veľké množstvo reklám, ktoré sa pri prehrávaní dlhších videí nedali preskočiť.