Špinavá realita: Ako sa pohodený nábytok v uliciach stal virálnym hitom
28.03.2024 06:00Katalóg pohodeného nábytku v štýle IKEA sa stal virálnym hitom.
Katalóg pohodeného nábytku v štýle IKEA sa stal virálnym hitom.
Top zadávateľmi do reklamy boli v roku 2023 obchodné reťazce.
Nové nákupné centrum pribudlo na severe Slovenska.
Najväčšie online trhovisko európskeho pôvodu je odteraz aj na Slovensku.
Influencerov sleduje každý druhý internetový používateľ a väčšinu už inšpirovali k nákupu.
Kofola hľadala novú identitu dlhé roky. Vo finále si vybrala z dvoch úplne rozdielnych návrhov.
V lokalite Mlynské nivy sa začína výstavba rezidenčného domu Millhaus.
Kedy sa zbúra skelet bývalého obchodného domu a začne sa s výstavbou nového projektu?
Podvodníci na internete sú stále rafinovanejší a aj malá chvíľka nepozornosti vás môže vyjsť draho.
Známy slovenský hokejista musí v novej kampani urobiť veľké rozhodnutie.
Sky Park Tower bude po dokončení dominovať bratislavskej panoráme.
Pozrite si víťazný návrh na premenu bývalej autobusovej stanice v Bratislave.
Prieskum odhaľuje najčastejšie príčiny odchodu zo zamestnania aj dôvody na prijatie novej ponuky.
Bývalý nočný klub v Sade Janka Kráľa sa už čoskoro zmení na príjemnú gastroprevádzku.
Reťazec otvára nový obchod v doposiaľ najmenšom meste.
Opustený priemyselný areál sa zmení na živý mestský priestor.
Rok 2023 priniesol prekvapivý nárast výdavkov do online reklamy.
Očakáva sa, že umelá inteligencia ovládne pracovisko aj náš každodenný život.
Zmena nastáva aj v manažmente mass market divízie.
V spotoch sa objavujú skutoční diváci, ktorí si sami vybrali svoje obľúbené programy.
Podľa prieskumu medzi Slovákmi na Valentína nevíťazí len romantická láska.
Ambiciózny plán superveže Legends Tower ohromí svojou výškou.
Finále ligy amerického futbalu Super Bowl je pre značky reklamnou udalosťou roka.
Mrakodrapy dosahujú nevídané výšky a dominujú mestským panorámam.