Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Po veľkých úspechoch s minuloročným hitom Telekom opäť boduje. Nová vianočná reklama dojme celé Slovensko

Telekom vstupuje do vianočného obdobia s novou emotívnou reklamou, ktorá nadväzuje na minuloročný úspech. Po silnom príbehu o spojení ľudí prichádza ďalší vianočný spot plný dojatia, odvahy a ľudskosti.

03.11.2025 11:15
Telekom Vianocna kampan 2025 Foto:
Telekom - vianočná kampaň 2025
debata

Slovak Telekom vstupuje do vianočného obdobia s novou emotívnou kampaňou, ktorá nadväzuje na úspešnú minuloročnú komunikáciu o prekonávaní bariér medzi ľuďmi.

Aj tentoraz sa sústredí na vnútorné prekážky, ktoré nám často bránia urobiť prvý krok k tým, na ktorých nám záleží.

Posolstvo kampane vystihuje otázka: „Ak medzi nami nič nestojí – čo nás vlastne brzdí?“

Pod názvom Najťažšia správa Telekom rozpráva univerzálny príbeh o nevypovedaných slovách a neodoslaných správach, ktoré si všetci v sebe nesieme.

Hlavná hrdinka, mladá žena, v sebe nosí ťažobu správy, ktorú nikdy neodoslala svojej mame. Jej vnútorný pocit viny symbolizuje ťažký batoh, ktorý ju sprevádza na každom kroku. Až keď nájde odvahu správu napokon poslať, batoh z jej pliec zmizne, rovnako ako ťažoba, ktorá ju brzdila.

O2 vianočná kampaň Čítajte viac Nová vianočná reklama je konečne vonku. Jej silné posolstvo ukazuje, že Vianoce sú o niečom oveľa silnejšom

„Ticho či nevypovedané slová dokážu stavať bariéry. Chceli by sme povzbudiť k tomu, aby sme dokázali prerušiť mlčanie a prekonali v sebe, čo nám bráni spraviť prvý krok spojiť sa s tými, na ktorých im záleží. Technológie nám totiž dávajú možnosti, ale skutočné spojenie začína v nás samotných,“ hovorí Petra Novotná, riaditeľka pre stratégiu značky a marketingovú komunikáciu Slovak Telekom.

Myšlienka kampane vychádza z presvedčenia, že technológie by mali ľudí spájať a pomáhať im prekonávať vzdialenosť, no naozajstné spojenie si vyžaduje aj odvahu a otvorenosť.

Pečie celé Slovensko Čítajte viac Rekordná sledovanosť a silné reakcie? Diváci Pečie celé Slovensko sa po vypadnutí favoritky jasne ozvali

Kampaň s medzinárodným presahom

Nový vianočný spot s dĺžkou 60 sekúnd sa začne vysielať od 3. novembra 2025 vo všetkých desiatich krajinách skupiny Deutsche Telekom, pričom prvými budú Slovensko a Česko.

Spot sa objaví v televízii, online, v kinách aj na sociálnych sieťach. Príbeh bude dostupný v rôznych dĺžkach od 6 do 40 sekúnd, aby si zachoval emocionálny dopad na všetkých platformách.

Za kreatívnym konceptom stojí agentúra INGO Stockholm. Na kampani spolupracovali kreatívni lídri Daniel Fisher, Stephan Vogel a Matt Longstaff. Produkciu zabezpečila londýnska spoločnosť Park Village, réžiu mal na starosti Harry Bradbeer, známy napríklad z úspešného seriálu Fleabag.

Hudobnú zložku a sound design pripravili Field Audio, Simon Köhler a Nicolaas van Reenen.

Telekom tak aj počas Vianoc zostáva verný svojej filozofii – spájať ľudí, aj keď medzi nimi stoja nevypovedané slová. Nový spot pripomína, že niekedy na znovunadviazanie vzťahu stačí naozaj len jedna správa.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #reklama #Slovak Telekom #Deutsche Telekom #Vianoce #vianočná reklama #Vianoce 2025
Sledujte MediaKlik na Google news po kliknutí zvoľte "Sledovať"