Ovečkáreň prichádza s novou marketingovou kampaňou s názvom Huňaté teplo pre všetkých zimomravcov, ktorá má za cieľ šíriť osvetu o výhodách ovčej vlny a zvýšiť povedomie o značke. Po prvýkrát bude na podporu kampane využitá aj televízna reklama.
Ovečkáreň bola založená v roku 2009 v Zlíne, kedy začínala na tradičných trhoch v okolitých mestách a v roku 2011 sa presunula do online sveta. Svoju prvú kamennú predajňu otvorila Ovečkáreň v roku 2013 v Zlíne. V roku 2019 získala titul najlepšieho e-shopu na Heureke.
V Ovečkárni nájdete vlnené a funkčné oblečenie pre deti aj dospelých, vlnené papuče, teplé zimné topánky s ovčou vlnou aj kvalitnú koženú barefoot obuv, ale tiež lôžkoviny, doplnky do domácnosti alebo aj kozmetiku s lanolínom. Kvalitu, pôvod a nezávadnosť výrobkov potvrdzujú mnohé medzinárodné certifkáty.
Reklama pre zimomravcov
Prvá televízna reklama Ovečkárne sa zameriava na cieľovú skupinu označenú ako „zimomravci“, teda na ľudí vo veku 35 až 65 rokov a prevažne ženy, ktorým býva často zima na ruky a nohy, hľadajú spôsoby, ako sa zahriať a zároveň chcú šetriť na energiách. Kreatívny návrh kampane vypracovala reklamná agentúra Creepy studio pod vedením režiséra Jakuba Žídeka. Produkciu televíznej reklamy zabezpečila spoločnosť Bumerang Film s.r.o.
„V spote je prezentovaný bežný rodinný konflikt – zatiaľ čo zimomravá žena by si rada prikúrila, muž sa snaží udržať spotrebu energie a tým aj domáce financie na uzde. Problém rieši babička, ktorá ponúka riešenie v podobe teplých produktov z ovčej vlny z Ovečkárne,“ približuje tému reklamného spotu David Dvořáček z Creepy studia.
Tento koncept bude nasadený nielen v televízii, ale aj prostredníctvom online kanálov, ako sú YouTube a Facebook, a doplnený o PR komunikáciu, ktorú na Slovensku zastrešuje agentúra 10/10 Communications. Televízny spot bude možné vidieť v období od 10.11. do 5.12. 2024.
Čítajte viac Už o pár dní bude online! Jeden z najzárobkovejších filmov roka nájdete len na jednom mieste„Naším hlavným cieľom je zvýšiť povedomie o značke Ovečkáreň. A preto sme náš mediamix rozšírili o televíziu, ktorá má silný zásah. Okrem zvyšovania povedomia chceme tiež prostredníctvom zvolených komunikačných kanálov edukovať o výhodách ovčej vlny a ukázať, prečo sa oplatí vrátiť k tradičným materiálom,“ vysvetľuje Filip Pekárek CCO z Ovečkárne.