Vianočný diviak s „veľkými zahnutými zubami dohora“ je späť na obrazovkách a opäť prináša pravú sviatočnú atmosféru. Legendárna reklama od Kofoly, ktorá sa za viac než dve desaťročia stala symbolom blížiacich sa Vianoc, má tento rok nový rozmer. Spoločnosť sa rozhodla spojiť tradičnú sviatočnú limitovanú edíciu s výzvou na šírenie láskavosti.
„Je to hravý dvojzmysel, keď hovoríme, že prichádzame s originálnou vianočnou novinkou, ale zároveň vyzývame ľudí, aby boli k sebe láskaví,“ vysvetľuje Nikola Thomson, manažérka značky Kofola. Posolstvo kampane inšpiruje k šíreniu dobra prostredníctvom drobných skutkov, ktoré môžu urobiť radosť blízkym aj úplne neznámym ľuďom.
Príbeh o obľúbenom prasiatku prináša, ako každoročne, nový animovaný koniec. „A keďže Kofola bola a je o láske, rozhodli sme sa v príbehu zaľúbenej dvojice prasiatok pokračovať. Tento rok sa naše duo s láskou podelí o chutné dobroty, ale nás aj inšpiruje k vzájomnej dobrote,“ dodáva Thomson. Spot tak spája posolstvo láskavosti s predstavením limitovanej edície – Kofoly s príchuťou Marlenka.
Slovenky a Slováci hrajú o zážitkový poukaz
Televízny spot sa vysiela od 4. novembra na STVR a TA3, pričom súčasťou kampane sú aj kratšie sponzorské odkazy. Dopĺňa ich digitálna kampaň na YouTube a sociálnych sieťach, obohatená o tematický obsah a spoluprácu s influencermi.
Čítajte viac Veľké novembrové upratovanie na Netflixe: Streamovací gigant vyradí desiatky kultových filmov a seriálov z ponukyOkrem toho Kofola pripravila aj spotrebiteľskú súťaž. „Ľudia môžu opäť zbierať kódy pod viečkami, ktoré potom zaregistrujú na webovej stránke a zapoja sa do žrebovania o poukaz na zážitok Amazing Places v hodnote 4 000 eur na celý rok. Pripravujeme však aj množstvo ďalších cien,“ uzatvára Thomson.
S tohtoročnou kampaňou Kofola opäť pripomína, že Vianoce sú o zdieľaní lásky, dobroty a vzájomnej blízkosti.