Bývalý slovenský hokejista Boris Valábik sa po skončení športovej kariéry stal známou mediálnou tvárou. Diváci ho na televíznych obrazovkách mohli vidieť v zábavných reláciách Môžné je všetko!, S úsmevom po Slovensku, Boris a Brambor, ako hosťa v Milujem Slovensko alebo Pečie celé Slovensko, ale aj ako tanečníka v šou Let's Dance, kde to spolu s Eliškou Lenčešovou dotiahli až do siedmeho kola.
Najnovšie prikývol na reklamnú spoluprácu s Eiskaffee. Objavuje sa v spotoch a vizuáloch kampane, ktorá uvádza značku ľadovej kávy na slovenský trh.
Agentúra Marketup s nadsádzkou hovorí, že americkí vedci zistili, že bez poriadneho džentlmena sa reklama na kávu nedá spraviť a preto pripravila koncept “Brad Clooney”.
“Už pri brífingu sme sa spoločne s Marketup zhodli, že Eiskaffe potrebuje na slovenský trh vniesť do kategórie ľadových káv vtip a zábavu a preto spojenie alfa-samce a youtuberov bola jasná voľba,” približuje myšlienku kampane Martin Kincl, marketingový riaditeľ spoločnosti Alimpex Food, do ktorej portfólia patrí aj značka Eiskaffee.
Agentúra dodáva, že v rekordnom čase sa im podarilo zohnať hercov, influencerov (Bekim Aziri, Oliver Oswald a Samuel Procházka), natočiť kampaň a nasadiť ju na sociálne siete a reklamné plochy.
Ste zvedaví na slovenského “Brada Clooneyho”? Pozrite si video: A tu sú paródie Olivera Oswalda, Samuela Procházku a Bekima: