„Rozhodla som sa zavrieť kapitolu mojej kariéry v spoločnosti VÚB. Táto cesta bola plná skúseností a príležitostí, ktoré ma neustále inšpirovali a motivovali,“ napísala na sociálnej sieti Martina Hrivnáková, ktorá vo VÚB pôsobila posledných desať na čele marketingu a komunikácie banky.
V krátkom čase je to už druhý odchod z vedúcej pozície v bankovom sektore. Len pred pár dňami oznámil svoj odchod zo Slovenskej sporiteľne vedúci oddelenia korporátnej komunikácie Štefan Frimmer:
Čítajte viac Nečakaná zmena v najväčšej slovenskej banke. Po 17 rokoch odchádza šéf komunikácieHrivnáková sa v rozlúčkovom poste poďakovala svojim kolegom za spoluprácu a nasadenie: "Je pre mňa cťou, že som mohla byť súčasťou tímu, ktorý sa menil a rástol, vytváral komunikačné stratégie a otváral nové cesty a realizoval skvelé nápady. Spolupráca s kolegami, ktorí ma inšpirovali svojím nasadením a entuziazmom, bola pre mňa výnimočná. (…) Som vďačná za vaše priateľstvo a spoluprácu.“
„Teším sa na nové výzvy a príležitosti, ktoré ma čakajú a som pripravená na nové dobrodružstvá …,“ uzavrela Hrivnáková, ktorá má na konte množstvo ocenení za marketing a komunikáciu banky, pričom najprestížnejšou je medzinárodná cena Grand Prix na EFFIE Europe Awards, ktorú VÚB získala ako prvá spoločnosť na Slovensku.
Na pozíciu riaditeľa marketingu a komunikácie VÚB nastupuje Peter Stopiak, ktorý sa do banky vracia po dvoch rokoch, počas ktorých viedol marketing v poisťovni Allianz. Predtým viac ako sedem rokov viedol vo VÚB oddelenie marketingovej komunikácie a onlinu.
„Vraciam sa späť do známeho prostredia, tentoraz však preberiem zodpovednosť za celú komunikáciu. VÚB bola dlhé roky silná v strategickom nastavení komunikácie, má výborný tím a to je základ, na ktorom budeme stavať,“ uviedol Stopiak.