
V období monzúnov je časť Indie každoročne vystavená silným prívalovým dažďom. Hoci krajine prinášajú potrebnú vlahu, v tých najväčších lejakoch vonku rozhodne byť nechcete. Značka čaju Brooke Bond Taj Mahal patriaca pod spoločnosť Lipton však svojím bilbordom, ktorý v daždi vyhráva príjemnú melódiu, rozjasní ľuďom v okolí aj ten najupršanejší deň.

Firma ho umiestnila pred nádražím v meste Vidžajavada na juhu krajiny. Keď začne pršať, až 45 metrov dlhý bilbord nazvaný Megh Santoor začne hrať príjemnú melódiu. Dážď rozhýbe „klapky“, ktoré začnú narážať na struny na prednej ploche bilbordu. Reklamná plocha je akousi obrou verziou hudobného nástroja santur, ktorý je podobný cimbalu.

Nezvyčajná reklamná plocha sa zapísala do Guinnessovej knihy rekordov ako najväčší ekologický interaktívny bilbord na svete a vďaka svojej kreativite má aj veľký mediálny dosah.