Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Superlacný reťazec berie Slovensko útokom: Rozširuje sa rýchlym tempom, predajne otvára v ďalších dvoch mestách

Holandský diskont Action pokračuje v expanzii naprieč Slovenskom.

01.06.2023 00:00
Action Foto:
Holandský diskont otvára na Slovensku ďalšie dve predajne.
debata (2)

Action je najrýchlejšie rastúcim nepotravinovým reťazcom v Európe a v rýchlej expanzii pokračuje aj na Slovensku. Tento týždeň otvorí ďalšie dve predajne v Martine a Trnave. Predajňa v Martine bude otvorená od štvrtka v retail parku Campo di Martin, Trnavčania sa môžu tešiť na nákupy od soboty v parku S1 Center. Obe predajne budú otvorené každý deň od 8.00 do 20.00 hod.

Maciej Podwojski, Primark Čítajte rozhovor Šéf Primarku: Slovensko je pre nás nový trh. Dlho sme hľadali vhodnú lokalitu, napokon sme ju v Bratislave našli skôr ako v Maďarsku

„Z našej expanzie mám veľkú radosť. Tento týždeň otvárame ďalšie dve predajne – jednu na strednom Slovensku a jednu na západnom Slovensku. Verím, že náš jedinečný koncept bude v nových lokalitách prinajmenšom rovnako úspešný ako v doteraz otvorených obchodoch. Ďalšie lokality predstavíme už čoskoro,“ hovorí Sławomir Nitek, regionálny riaditeľ Action pre Poľsko, Českú republiku, Slovensko a Rakúsko.

Video
Takto to vyzeralo pri otvorení prvej predajne v Bratislave: / Zdroj: TV Pravda

Zákazníci tak už budú môcť nakupovať v celkovo šiestich obchodoch naprieč Slovenskom. Prvé dve predajne otvoril Action v marci tohto roka v Bratislave, pokračoval Zvolenom a Topoľčanmi. V každej z nich zamestnáva približne 20 ľudí.

Ďalšie predajne budú pribúdať v nasledujúcich týždňoch. Reťazec už hľadá ďalších zamestnancov v Rimavskej Sobote či Spišskej Novej Vsi, a tiež do svojho distribučného centra blízko Bratislavy, odkiaľ už od roku 2021 zásobuje svoje rakúske a nemecké predajne. Postupne sa k nim pridávajú aj tie slovenské.

dunaj, Čítajte aj Dunaj sa rozlúčil ako najsledovanejší seriál tejto jari. Dojímavé finále otvorilo nové príbehy, diváci si však musia počkať

Action sa riadi heslom „nízke ceny, veľké úsmevy“. Zákazníci v predajniach nájdu unikátnu ponuku 6 000 výrobkov zo 14 produktových kategórií (od hračiek a náradia cez záhradkárske potreby až po DIY a trvanlivé jedlo) za tie najnižšie ceny. Viac než 1 500 produktov stojí menej než jedno euro a priemerná cena všetkých výrobkov nedosahuje ani 2 eurá.

© Autorské práva vyhradené

2 debata chyba
Viac na túto tému: #obchodné reťazce #Action