Telekom pre svojich zákazníkov pripravil na na najbližšie týždne veľké prekvapenie. Nadväzuje v ňom na komunikačný koncept #rešpekt, ktorý predstavil ešte v polovici februára 2023. Kým v apríli si zákazníci Telekomu mohli užiť viac ako 110 extra TV kanálov, teraz im pripravil ešte väčší benefit. Všetci zákazníci si od dnešného dňa až do konca júna môžu užívať nekonečné dáta zadarmo.
Čítajte aj Diváci neprídu o Heribana: Pred nečakanou smrťou stihol dotočiť nový seriál„Ako operátor považujeme za dôležité, aby dáta neboli používané len na šírenie hejtu. Našťastie každý deň nám ľudia na Slovensku ukazujú, ako sa dokážu vďaka dátam aj spojiť a doslova sa rozdať, keď si to situácia vyžaduje. Za to majú náš veľký rešpekt a radi sa nimi necháme inšpirovať,“ uvádza Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie spoločnosti Slovak Telekom.
Čítajte aj Svetová kuchyňa, štýlové kiosky, Plačkovej kaviareň aj plážové bary. Nová gastrozóna v Eurovea ohúri rozmanitosťouNekonečné dáta na viac ako mesiac
Zákazníci budú môcť využívať balík Nekonečné dáta od 26. mája do 30. júna 2023. Tentokrát si ich nemusia aktivovať v Telekom aplikácii, ale budú automaticky aktivované všetkým zákazníkom T paušálov, T Biznis paušálov, Mobilný internet i s programom Bez záväzkov.
Na celé obdobie trvania akcie majú k dispozícii 1000 GB, ktoré môžu využívať na Slovensku. Prvý raz si môže nekonečné dáta vyskúšať väčšie množstvo zákazníkov aj v 5G sieti, ktorú Telekom rozšíril už na 42 % populácie Slovenska. K dispozícii sú aj na starších sieťach 4G, 3G a 2G.
Čítajte aj Exodus českých televízií môže nastať veľmi skoro: Hovorí sa už iba o týždňochJazda naprieč instagramovým feedom
Telekom benefit podporuje aj novou kampaňou, kde zákazníkom nekonečnými dátami poďakuje za vernosť. Pod komunikačným konceptom #Rešpekt ju pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Televízny spot, ukazuje, na čo všetko dokážeme dáta využiť. Predstavuje výpravnú jazdu naprieč instagramovým feedom, ktorým si hlavná hrdinka spotu scrolluje.
Výber situácií použitých v spote nie je náhodný, popisuje rôzne scény, ktoré reflektujú skutočnosť naprieč našimi instagramovými feedmi, s ktorými sa dennodenne stretávame. „Každá zo scén, ktoré sme v spote vytvorili, reflektuje skutočnosť, ktorú denne vidíme na svojich nástenkách. Sú to diskusné vojny, ale aj pomoc, ktorú si ľudia vedia nezištne poskytnúť,“ uviedol Jaroslav Vígh, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi .
Kampaň štartuje 40-sekundovým TV spotom, ktorý bol natočený v spolupráci s produkčnou spoločnosťou Hitchhiker films. Uvidíte ho nielen v televízii, ale aj v rôznych zostrihoch v online prostredí. Dopĺňať ho bude dvojica kľúčových vizuálov. Produktové benefity budú odkomunikované aj v predajniach a na sociálnych sieťach.