„Ja na to prídem,“ hovorí hollywoodska hviezda Orlando Bloom, ktorý ako ambasádor značky Staropramen objavuje v Prahe záhadu výroby tohto českého piva.


Herec sa v spote objavuje na najznámejších pražských miestach, od slnkom zaliatych terás až po podzemné tunely. Napokon chce tajomstvo najznámejšieho pražského piva odhaliť priamo v smíchovskom pivovare, odkiaľ ho vyhodí slovenský herec Noël Czuczor, ktorý je už dlhšie tvárou tejto českej pivnej značky.
Pozrite si reklamu, ktorá bude bude nasadená v televíziách v Európe a vo Veľkej Británii:Kampaň sa zameriava na viac než 150 ročnú históriu značky Staropramen, ktorá sa dodnes varí na pražskom Smíchove v pivovare, ktorý bola založený v roku 1869. Posolstvom reklamy je predstaviť Prahu ako centrum pivnej kultúry a osláviť všetkých ľudí, ktorí si ctia pivovarnícke remeslo a kvalitu piva.

Herec v reklame vysvetľuje svoje spojenie s mestom a ako vznikla jeho pivná kultúra. Do Prahy sa zamiloval, keď v nej niekoľko rokov žil a pracoval. „Je to nádherné mesto plné úžasných ľudí, ktorým je ale ťažké sa zavďačiť, pokiaľ ide o pivo,“ vyhlásil.
„Staropramen toto náročné publikum uspokojuje už viac ako sto rokov, čím ukazuje, aký je dobrý. Som rád, že som sa mohol spojiť s kvalitnou značkou, ktorá si stojí za svojimi hodnotami. Spolupráca so značkami, ktoré naozaj robia to, o čom hovoria, mi dáva zmysel,“ dodal. Reklama bude okrem televízie aj súčasťou tohtoročnej kampane značky na sociálnych sieťach v Európe.
Na plátnach kín hollywoodsku hviezdu najbližšie uvidíme vo filmoch Gran Turismo a Wizards!.