Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Žiadni nadšení ľudia, len ikonická fľaša. Známy výrobca bylinného likéru spúšťa novú kampaň

Hlavnú roku v nej hrá fľaša z typického zeleného skla.

01.04.2023 06:00
kaviareň, drinky Foto:
Ilustračné foto.
debata (2)
the night agent, Čítajte aj Z nenápadného seriálu svetový hit za pár hodín: Táto novinka prevalcovala Netflix

Známy výrobca alkoholického nápoja Becherovka spúšťa novú kampaň, v ktorej odkazuje na históriu a tradíciu bylinného likéru, ktorý sa vyrába v Karlových Varoch nepretržite od roku 1807 podľa rovnakej receptúry.

100 ročná legendárna fľaša

Plochý tvar fľaše Becherovky navrhol v roku 1866 Karel Laube a od roku 1907 sa odlieva z typického zeleného skla. Aj preto je v spote vytvorená zo sklenených kryštálikov a ďalšom z bylín odkazujúcich na utajovanú receptúru.

„Becherovka má ikonickú fľašu. Nová kampaň je v podstate len o nej. Žiadni nadšení konzumenti v bare. Len interpretácia fľaše, jej vlastností a histórie,“ približuje Marek Linhart, kreatívny riaditeľ YYY agency, ktorá novú kampaň vytvorila.

Známu ikonickú fľašu podľa siluety poznajú až tri štvrtiny českej populácie. Je preto hlavným pilierom kampane s názvom ‚Originál Bitter 1807‘. „Touto komunikáciou chceme vybudovať silné povedomie o tom, z čoho je produkt vyrobený a aké hodnoty reprezentuje. Ikonickú fľašu prepájame s novým sloganom. Ten odkazuje na našu originálnu receptúru, unikátnu nemennú horkosladkú chuť a dlhú tradíciu, čo zvýrazňuje aj hlavní headline ‚Svet sa mení, chuť zostáva’,“ hovorí o kampani Pavel Geschmay, marketingový manažér spoločnosti Jan Becher Pernod Ricard, ktorá likér vyrába.

TOISON RUBY RED Čítajte aj Svet ocenil slovenský výrobok. Získal zlato v prestížnej svetovej súťaži

Kampaň odštartovala v Českej republike v televízii 20. marca, neskôr bude nasledovať aj Slovensko. Počas jari sa objaví aj v digitálnych kanáloch, na sociálnych sieťach a vo vonkajšej reklame. Pri jej tvorbe bola využitá umelá inteligencia a hlavné spoty sú vytvorené v 3D s pomocou počítačovej animácie. Hudobný doprovod zložil multiinštrumen­talista a skladateľ Karel Havlíček.

© Autorské práva vyhradené

2 debata chyba
Viac na túto tému: #reklamná kampaň #becherovka