
Známy výrobca alkoholického nápoja Becherovka spúšťa novú kampaň, v ktorej odkazuje na históriu a tradíciu bylinného likéru, ktorý sa vyrába v Karlových Varoch nepretržite od roku 1807 podľa rovnakej receptúry.
100 ročná legendárna fľaša
Plochý tvar fľaše Becherovky navrhol v roku 1866 Karel Laube a od roku 1907 sa odlieva z typického zeleného skla. Aj preto je v spote vytvorená zo sklenených kryštálikov a ďalšom z bylín odkazujúcich na utajovanú receptúru.
„Becherovka má ikonickú fľašu. Nová kampaň je v podstate len o nej. Žiadni nadšení konzumenti v bare. Len interpretácia fľaše, jej vlastností a histórie,“ približuje Marek Linhart, kreatívny riaditeľ YYY agency, ktorá novú kampaň vytvorila.
Známu ikonickú fľašu podľa siluety poznajú až tri štvrtiny českej populácie. Je preto hlavným pilierom kampane s názvom ‚Originál Bitter 1807‘. „Touto komunikáciou chceme vybudovať silné povedomie o tom, z čoho je produkt vyrobený a aké hodnoty reprezentuje. Ikonickú fľašu prepájame s novým sloganom. Ten odkazuje na našu originálnu receptúru, unikátnu nemennú horkosladkú chuť a dlhú tradíciu, čo zvýrazňuje aj hlavní headline ‚Svet sa mení, chuť zostáva’,“ hovorí o kampani Pavel Geschmay, marketingový manažér spoločnosti Jan Becher Pernod Ricard, ktorá likér vyrába.

Kampaň odštartovala v Českej republike v televízii 20. marca, neskôr bude nasledovať aj Slovensko. Počas jari sa objaví aj v digitálnych kanáloch, na sociálnych sieťach a vo vonkajšej reklame. Pri jej tvorbe bola využitá umelá inteligencia a hlavné spoty sú vytvorené v 3D s pomocou počítačovej animácie. Hudobný doprovod zložil multiinštrumentalista a skladateľ Karel Havlíček.