Ikonický nápojový gigant Pepsi mení po štrnástich rokoch logo. Novú vizuálnu identitu bude zavádzať postupne. Začne na jeseň v severnej Amerike a v roku 2024 bude nasledovať celosvetové uvedenie. Zmeny zavádza pri príležitosti 125. výročia značky.

Nový dizajn charakterizuje výrazné písmo a aktualizovaná paleta farieb vrátane čiernej, ktorá zdôrazňuje záväzok značky k Pepsi Zero Sugar. Zmena sa dotkne sa všetkých fyzických a digitálnych výstupov, vrátane balenia, chladiacich zariadení, vozového parku, módy a stolovania, uvádza PepsiCo na svojom webe.

Súčasťou nového loga je naďalej nápis „Pepsi“, ale mení sa typ písma a nápis opäť dostáva priestor priamo v strede loga na vlne evokujúcej pohyb a šumenie, aby sa jednoduchšie prispôsobilo rôznym prostrediam. Aktualizovaná farebná paleta predstavuje elektrickú modrú a čiernu.
Takto sa menilo logo Pepsi:

„Pepsi je žiarivým príkladom značky, ktorá sa počas 125 rokov neustále pretvárala, aby zostala súčasťou popkultúry a života ľudí. Novú identitu značky sme navrhli tak, aby sme spojili budúce generácie s dedičstvom našej značky a spojili našu históriu so súčasnými prvkami,“ povedal šéfdizajnér spoločnosti Mauro Porcini.