Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Psík Max v reklamách O2 skončil. Nahradia ho reálni ľudia, ktorým pomôže mágia

O2 predstavuje nový kreatívny koncept Magic Moments.

02.02.2023 06:00
O2 Magic moments Foto:
Nový TV reklama O2 prináša príbehy reálnych ľudí.
debata

O2 sa po dvoch rokoch lúči so psíkom Maxom. V reklamách ho nahradia reálni ľudia v rôznych situáciách, ktoré pomôže vyriešiť mágia. Koncept kreatívne zastrešila a zrealizovala agentúra TRIAD.

Igor Tóth, O2 Čítajte aj Revolúcia v O2 paušáloch: Operátor prináša exkluzívny bonus

„Nie, nie je to Harry Potter ani nič podobné. Je to mágia, ktorú dokáže urobiť iba technológia. Pri tvorbe nového konceptu sme sa inšpirovali výrokom Artura Clarka, že každá dostatočne vyspelá technológia je na nerozoznanie od mágie. Veď koniec koncov, všetci teraz žasneme nad tým, čo dokážu nástroje umelej inteligencie. Ale netreba ísť tak ďaleko. Pre niektorých ľudí, je mágia AR filter na Tiktoku, lebo vďaka nemu sa môžem zmeniť na svojho obľúbeného herca. Pre iných je to aj taký robotický vysávač, vďaka ktorému nemusíme pohnúť ani prstom a máme upratané. A pre niekoho je mágia aj obyčajný videohovor, vďaka ktorému sa vieme vidieť s niekým, kto je na druhej strane zemegule. Technológie dokážu robiť zázraky a o tom je náš nový koncept.“ vysvetľuje Matúš Hliboký, kreatívny riaditeľ agentúry TRIAD, ktorá stojí za konceptom kampaňou.

V novom spote vystupuje dvojica otec a jeho malá dcérka, ktorá dokáže ovládať mesiac tak jednoducho, akoby to bol smartfón. Produkciu zastrešila agentúra Hitchhiker Films a spot režíroval Ľuboš Vacke. O špeciálne efekty sa už tradične postaralo ALIEN Studio. V reklame je použitá pieseň od kapely Queen – It’s a kind of magic v špeciálnom aranžmáne od Viktora Hazarda.

Pozrite si novú TV reklamu Jediný paušál, ktorý vám vráti peniaze za neminuté dáta:

Nový kreatívny koncept s názvom Magic Moments je súčasťou novej stratégie „Pretože nám záleží“, ktorá sa bude prelínať všetkými službami operátora a sprevádza aj novú generáciu paušálov. „Pôvodnú ponuku paušálov sme zjednodušili na tri nové O2 paušály: Základný, Pohodový a Bezstarostný. Pri tvorbe nového produktového portfólia sme dali vo výraznej miere na preferencie našich zákazníkov a vytvorili sme Bezstarostný O2 Paušál, ktorý každý mesiac vráti ľuďom peniaze za neminuté dáta,“ vysvetľuje Lucia Petrášová, riaditeľka komunikácie a značky O2.

O2 Čítajte viac Nové paušály O2: Netflix v cene, výkup telefónov a vrátenie peňazí za neminuté dáta

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #O2 #reklamná kampaň #O2 Paušál