Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Slovenská sporiteľňa sa po 21 rokoch mení. Dostane svieži vzhľad a modernejší vizuál

Nový firemný dizajn sa bude zavádzať od januára 2023.

22.01.2023 06:00
Slovenská sporiteľňa, SLSP Foto:
Budova Slovenskej sporiteľne v Bratislave.
debata
jennifer aniston, the morning show, Čítajte aj Pripravte sa na fantastický seriálový rok 2023! Tieto top hity si nemôžete nechať ujsť

Vizuálna firemná identita Slovenskej sporiteľne bude po 21 rokoch výrazne zmodernizovaná. Nová vizualita bude monochromatická, viacfarebná a primárne digitálna. Svieži vzhľad získajú aj ostatné značky ako Nadácia Slovenskej sporiteľne, Seed Starter Slovenskej sporiteľne, Sociálna banka či Erste Private Banking.

„Značku Slovenskej sporiteľne sme začali modernizovať pred takmer piatimi rokmi ako významnú súčasť transformácie našej banky. Nová vizuálna identita prepája posolstvo našej značky a jej takmer 200-ročnú históriu s budúcnosťou. Túto zmenu vnímam ako príležitosť na vytváranie nového zážitku s našou značkou naprieč všetkými jej komunikačnými kanálmi, nakoľko jednoducho prepája vizuálny svet banky s Georgeom“ povedal Peter Krutil, CEO Slovenskej sporiteľne.

ruža pre nevestu, tomáš tarr, Čítajte aj Ťažiskové šou na Markíze v roku 2023: Prichádzajú veľké prekvapenia a návraty
Nová vizualita Slovenskej sporiteľne. Foto: SLSP
SLSP, Slovenská sporiteľna Nová vizualita Slovenskej sporiteľne.

Nová identita podľa Slovenskej sporiteľne odzrkadľuje svet, ktorý prechádza neustálou zmenou – digitalizácia, umelá inteligencia, nové komunikačné formáty či čoraz instantnejšia konzumácia mediálneho obsahu. Jadrom komunikácie značky aj naďalej ostáva viera v schopnosti a potenciál ľudí ako najdôležitejší predpoklad osobného rastu, spoločenskej prosperity a pozitívnej budúcnosti.

„Nová vizuálna identita je pokračovaním zmien, ktoré sme začali launchom Georgea a spustením hodnotovo orientovaného komunikačného konceptu Slovenskej sporiteľne. Posilňuje jej atraktivitu a orientáciu na budúcnosť,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUB-u Slovenskej sporiteľne.

Nová vizualita Slovenskej sporiteľne. Foto: SLSP
SLSP, Slovenská sporiteľna Nová vizualita Slovenskej sporiteľne.

Jednoduchšia, rýchlejšia, intuitívnejšia

Logo Erste si zachová svoj nezameniteľný charakter. Prechodom na tenšie „S“ a monochromatickú bielu ako základnú farbu sa slovné označenie a logo optimalizujú pre digitálne použitie. V kombinácii s ôsmimi novými dizajnovými farbami bude vzhľad sviežejší, modernejší a prístupnejší. Viacfarebný prístup zároveň prepája dizajn banky s dizajnom Georgea.

Nový firemný dizajn Erste Group sa bude postupne zavádzať na všetkých hlavných trhoch od januára 2023: v Rakúsku, Chorvátsku, Českej republike, Maďarsku, Rumunsku, Srbsku a na Slovensku či v ďalších krajinách, kde má Erste zastúpenie – napríklad v Macedónsku a Slovinsku. Nový dizajn značky sa realizoval v spolupráci so spoločnosťou Jung von Matt Brand Identity v Hamburgu spolu s Jung von Matt Donau vo Viedni.

Nová identita Slovenskej sporiteľne. Foto: SLSP
SLSP, Slovenská sporiteľna Nová identita Slovenskej sporiteľne.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Slovenská sporiteľňa #vizuálna premena