Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Jeden z najväčších e-shopov zatvára svoje predajne. Mení aj sieť výdajní

Prevádzky Mall Shop budú od februára minulosťou.

13.01.2023 06:00
MALL Shop Foto:
MALL Shop na Galvaniho ulici v Bratislave ukončí svoju prevádzku na konci januára 2023.
debata

Internetový obchod Mall je na Slovensku dostupný už od roku 2005. V roku 2022 sa stal súčasťou e-commerce skupiny Allegro Group a okrem Slovenska pôsobí aj v Česku, Poľsku, Maďarsku, Slovinsku a Chorvátsku. Za posledný rok sa rozšíril na internetové trhovisko, kde zákazníci nájdu takmer 700 e-shopov na jednom mieste.

322249301 700976405012844 6658484256450823056 n Čítajte aj Revolučný krok známeho reťazca: S týmto je po 20-tich rokoch definitívny koniec

Ako jeden z mála internetových obchodov mal aj vlastné predajne, tzv. Mall Shopy. S tými však už čoskoro končí. Od 31. januára 2023 dôjde k trvalému uzatvoreniu dvoch prevádzok v Bratislave a jednej v Malackách, ktoré boli poslednými na Slovensku. V minulom roku už boli zrušené Mall Shopy v Trnave, Nitre, Trenčíne, Žiline, Poprade, Prešove a Košiciach. Predajne budú zatvorené tiež v Českej republike, Slovinsku a Chorvátsku.

„Rozhodnutie uzatvoriť naše kamenné pobočky nebolo jednoduché, ale posledné mesiace spojené s našou integráciou so skupinou Allegro nás utvrdili v tom, že potrebujeme našu transformáciu urýchliť a prehĺbiť,“ hovorí PR manažérka a hovorkyňa Mall Group Pavla Hobíková.

Mall zároveň mení sieť výdajní a vlastné predajne (Mall Shopy) nahrádza širokou sieťou výdajných miest. „Aktuálně majú naši zákazníci k dispozícii skoro päť tisíc výdajných miest a tento počet bude rásť i naďalej. Vrátiť alebo reklamovať tovar môžu zdarma na pobočkách Packety,“ vysvetľuje Hobíková.

Foto: Packeta
Packeta

„Naším cieľom je prevádzkovať konkurencieschopnú a udržateľnú firmu a na základe našich analýz vieme, že k zákazníkom dokážeme ich objednávky vďaka zapojeniu hustej siete výdajných miest a samoobslužných boxov doručovat efektívnejšie a rýchlejšie. Napokon, význam Mall Shopov v rámci celkového objemu nákupov na Mall neustále klesá a aktuálne si tovar v týchto predajniach vyzdvihuje menej než 15 % zákazníkov. Obľuba pick-up pointov a samoobslužných boxov, ktoré sú prístupné 24/7, naopak, neustále rastie,“ dodáva Hobíková.

Obľuba samoobslužných boxov stále rastie. Foto: Mall
Mall Box Obľuba samoobslužných boxov stále rastie.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Mall #e-shopy