Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Ďalší úspech Slovenky na Times Square! Po Katke Knechtovej, Ele Tolstov či Karin Ann sa z reklamy teší aj...

Slovenská speváčka obsadila billboard nad najrušnejšou križovatkou Times Square v americkej metropole.

10.12.2022 06:00
Tamara Kramar Foto:
Slovenská speváčka Tamara Kramar v kampani Equal na Time Square.
debata
lovci pokladov, Čítajte aj December na Disney+: Kopec premiérového obsahu ešte pred Vianocami! Čo si pozrieť skôr?

Globálnu iniciatívu EQUAL, ktorá podporuje ženy v hudobnom priemysle, spustila streamovacia platforma Spotify minulý rok na počesť Medzinárodného dňa žien. Odvtedy sa už splnil „hollywoodsky“ hudobný sen speváčkam SIME, Karin Ann, Ewe Farne, Lenny Filipovej, Ele Tolstov zo skupiny Tolstoys či dvojici Meowlau x Val, no a v septembri sa z reklamy na Times Square tešila speváčka a skladateľka Katka Knechtová.

V novembri k nim pribudla aj mladá interpretka Tamara Kramar. Novinkou Down/House of Cards upútala pozornosť medzinárodnej Spotify kampane EQUAL, vďaka ktorej sa objavila v New Yorku na Time Square ako jedna z ambasádoriek. Speváčka si dokázala napriek tomu, že je dcérou herca Maroša Kramára, získať aj zahraničné publikum. Debutový projekt s názvom Bachelor of Science plánuje pokrstiť v novom roku.

„Keď som začala rozmýšľať nad názvom môjho EP, snažila som sa nájsť niečo, čo majú všetky piesne spoločné. Každú som však napísala o inej téme a nahrala s inou skupinou ľudí. Vtedy mi napadlo, že to, čo ich skutočne spája, je moje štúdium na vysokej škole! Hudbu som paradoxne začala tvoriť až keď som sa presťahovala do Anglicka študovať neurovedu a EP som dokončila tesne po promóciách”, hovorí Tamara. Čerstvá bakalárka v štúdiu v anglickom Brightone pokračuje, no tentokrát s magisterským zameraním na hudbu a produkciu.

Za masívnou reklamou stojí hudobný streamovací gigant Spotify, ktorý v rámci kampane EQUAL (Rovnocenní) bojuje za rovnaké podmienky mužov a žien v hudobnom priemysle. Okrem miesta v svetovom playliste Spotify EQUAL sa Tamara Kramar stala aj umelkyňou mesiaca november a tvárou playlistu Spotify EQUAL CZ&SK.

Slovenská speváčka Tamara Kramar v kampani Equal. Foto: Spotify
Tamara Kramar Slovenská speváčka Tamara Kramar v kampani Equal.

„Sme nesmierne radi, že vieme participovať aj na takejto kampani, akú prinieslo Spotify a dať tak priestor ženským interpretkám. A to hneď na najžiadanejšom reklamnom priestore v New Yorku, okolo ktorého denne prejde viac ako päťstotisíc ľudí. Spotify na obrovskej ploche propaguje sériu svojich playlistov, ktoré kompilujú skladby viac ako päťdesiatky najvýraznejších umelkýň z celého sveta. Tentokrát je to Tamara, ktorá sa stala za november ambasádorkou EQUAL,“ hovorí Tomáš Muška z iniciatívy Ruka Hore.

Slovenská speváčka Tamara Kramar v kampani... Foto: Spotify
Tamara Kramar Slovenská speváčka Tamara Kramar v kampani Equal na Time Square.

Na veľkoplošnom billboarde sa objavila v roku 1994 v rámci kampane pre značku Wonderbra aj česká modelka Eva Herzigová, o štvrťstoročie neskôr modelka Karolína Kůrková a nedávno tiež tenistka Karolína Plíšková v reklamnej kampani pre športovú značku Fila.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Spotify #Tamara Kramar