Iniciatíva Sexistický kix už od roku 2016 upozorňuje na problematiku sexizmu vo verejnom priestore. Víťazov anticeny za najsexistickejšiu reklamu a blud na Slovensku vyberá verejnosť a odborná porota zložená z odborníčok a odborníkov v oblasti marketingu a rodovej rovnosti.
Čítajte aj Zvrat v kauze Dráčik: Svoje názory budem písať aj naďalej, prvýkrát zareagoval majiteľ Víťazom v hlasovaní verejnosti sa predchádzajúcom spojenom ročníka 2020/2021 stala reklama na turistický región spoločnosti Tokajtravel s komunikáciou ako z minulého storočia: Foto: Facebook Sexistický kix
Anticenu Sexistický blud získal líder OĽaNO a minister financií Igor Matovič za svoj status na Facebooku k Medzinárodnému dňu žien v marci 2020:
Foto: Facebook Sexistický kix
Čítajte aj Nórsku Popolušku uvedie na Vianoce Jojka: Nové spracovanie prinieslo aj bozk dvoch mužov Pozrite si v galérii, na ktoré tohtoročné reklamy a výroky už upozornil Sexistický kix. Poriadne vedľa nešliapli len firmy pri reklamách na svoje produkty a služby, ale aj médiá a nechýbajú, samozrejme, ani politici.