Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Na Slovensku sa uskutoční prvá marketingová konferencia o TikToku

Medzi spíkrami nebudú chýbať najúspešnejšie slovenské značky a médiá na TikToku, ale aj známi TikTokeri.

14.11.2022 06:00
Marketing RULEZZ Special – All about TikTok Foto:
debata

Už 24. novembra sa prostredníctvom livestreamu uskutoční špecializovaná konferencia o marketingu a komunikácii na TikToku – Marketing RULEZZ Special – All about TikTok. Medzi spíkrami nebudú chýbať najúspešnejšie slovenské značky a médiá na TikToku, ale aj známi TikTokeri.

Televízia, diaľkový ovládač Čítajte aj Rekordné zdražovanie v televíziách: Budúci rok stúpnu ceny o desiatky percent

TikTok je nastupujúci internetový a marketingový fenomén. Na Slovensku ho používa odhadom už takmer 1 milión ľudí. Ich primárne vekové zloženie je 15 – 25 rokov, druhá najzastúpenejšia skupina sú deti do 15 rokov. Priemerný slovenský používateľ TikToku na ňom strávi denne až do 3 hodín.

Najväčšie slovenské médiá majú dnes na TikToku stovky tisíc fanúšikov, najväčšie značky desiatky tisíc. Organické zhliadnutia počítajú mnohé z nich v miliónoch mesačne a mieru zapojenia fanúšikov v tisícoch. A to všetko bez investícií, keďže reklama na TikToku na Slovensku ešte nie je oficiálne sprístupnená.

Dráčik Čítajte aj Tvrdá reakcia Lega na demagógiu Dráčika: Zostane hračkárstvo bez kultovej stavebnice?

„Online konferencia All about TikTok nadväzuje na sériu špecializovaných vzdelávacích podujatí, ktoré sme odštartovali v roku 2011 konferenciou All about Facebook. Tak ako bol vtedy Facebook na vzostupe svojho marketingového potenciálu, dnes to isté vidíme v prípade TikToku. Preto sme presvedčení, že takéto podujatie má svoje miesto práve v tomto čase. Tesne pred raketovým nárastom využívania TikToku ako masovej marketingovej a komunikačnej platformy na Slovensku,“ približuje myšlienku organizovania konferencie jej programový líder Peter Šebo z TheMarketers.biz.

„TikTok je súčasťou nášho portfólia, preto je prirodzené, že sme sa rozhodli podieľať na tejto konferencii ako spoluorganizátor. Veríme, že aj vďaka takýmto podujatiam sa podarí pomôcť slovenským firmám uspieť nie len na domácom, ale aj na zahraničných trhoch,“ uzatvára Matúš Konečný z Httpool Slovakia, ktorý ako oficiálny partner reklamného priestoru vybraných platforiem pomáha inzerentom daný priestor efektívne využívať.

Konferencia sa uskutoční prostredníctvom livestreamu 24. novembra 2022, spíkrov a program konferencie nájdete na www.tiktokrulezz.sk.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #konferencia #TikTok