Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Legendárny Julo Satinský sa vracia. Slovensko povzbudzuje k optimizmu v novej kampani

Hlas slovenskej legendy povzbudzuje Slovákov, aby dokončili načaté veci.

31.10.2022 14:45
Kampaň Julo Satinský Foto:
Hlas Jula Satinského sa Slovákom prihovára v kampani Slovenskej sporiteľne.
debata

„Vrátil som sa, aby som vás povzbudil pri dokončovaní. …dokončite načaté a dôjdete ďalej, ako sa vám kedy snívalo,“ prihovára sa Slovákom hlas Jula Satinského v novej kampani Slovenskej sporiteľne a povzbudzuje ich, aby dokončili načaté veci. Našu neschopnosť dokončiť načaté totiž herecká legenda považovala za najväčšie nebezpečenstvo, ktoré nám ako Slovákom hrozí.

ultimátum, ján koleník, Čítajte aj Svetový úspech Jojky: Toto ešte nedokázal žiadny iný slovenský seriál

Východiskom pre tému kampane sa stala hercova kniha Moji milí Slováci. Banka si vybrala kapitolu o dokončovaní a vo videu použila adaptácia textu, ktorý vďaka umelej inteligencii môžu všetci počuť načítaný hlasom Jula Satinského. „V kampani pokračuje naša brandová sága a pozicioning značky „Budúcnosť je vaša“, ktorou dlhodobo povzbudzujeme Slovensko k optimizmu,“ uviedol Peter Holík, vedúci marketingovej komunikácie Slovenskej sporiteľne.

V kampani je prvýkrát na Slovensku využitý deep fake hlasu slávnej osobnosti. Spoločnosť Zaraguza, ktorá kampaň realizovala, našla technologické riešenie na východ od našich hraníc. „Spoločnosť Respeecher je ukrajinský startup. Bol založený len nedávno, v roku 2018, ale už má za sebou neuveriteľné výsledky. Získali investorov, pracujú pre Hollywood, jeden z ich projektov dostal titánového leva na festivale Cannes Lions, okrem toho ich technológiu používajú pacienti, ktorí pre rakovinu prišli o hlasivky. Tieto výsledky nás presvedčili, že sú ten správny partner pre náš projekt,“ priblížil Ondrej Kořínek zo Zaraguzy. „Sme nesmierne vďační rodine, že s kampaňou súhlasila, Slovenskej sporiteľni, že do toho s takým nadšením šla a všetkým, ktorí na kampani pracovali a pomáhali ju dokončiť. Je to legendárna kampaň s legendárnym človekom,“ dodal.

„V každej scéne sme chceli mať ľudskosť, mágiu a štipku humoru, aby sme slová Jula Satinského ešte prehĺbili.“ dodal Martin Ondrušek zo Zaraguzy. Na tvorbe videa sa podieľal argentínsky režisér Hernan Corera, ktorý Jula Satinského prirovnal k slovenskému Maradonovi v oblasti humoru a satiry. Magickú vianočnú rozprávku o súčasnosti produkoval pražský Stink.

Východiskom pre tému kampane sa stala hercova... Foto: SLSP
Julo Satinský kniha Východiskom pre tému kampane sa stala hercova kniha Moji milí Slováci.
Pred rokom využila spoločnosť O2 tvár Zlatice Puškárovej v deep fake videu, kde vysvetľovala, aké jednoduché je na internete zmanipulovať a prekrútiť realitu, a aké ťažké je rozpoznať takýto podvod:

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Slovenská sporiteľňa #reklamná kampaň